Guest WhoKnowsWhat Skrevet 12. Januar, 2018 Én til... https://annoncelight.dk/showad/242232 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitty25 141 Skrevet 12. Januar, 2018 WhoKnowsWhat skrev, for 11 minutter siden: Én til... https://annoncelight.dk/showad/242232 This guy writes to girls and scares that if they dont send him a photo, write a comment on eroguide, I'm waiting for photos from Vanessa, in conversation with this man Regards, Kitty 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitty25 141 Skrevet 12. Januar, 2018 (edited) Regards from Vanessa Her er fjernet billeder, der indeholdt telefonnr. På en bruger. Det ser vi ikke!! Bryan Mills Redigeret 15. Januar, 2018 af Bryan Mills Slet nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomse 15 Skrevet 12. Januar, 2018 (edited) Vanessa er for real. Jeg har besøgt hende i virkeligheden da hun var I Århus. Hun er lige så lækker i virkeligheden som på billederne, Admin. Venligst bloker WhoKnowsWhat Redigeret 12. Januar, 2018 af thomse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 12. Januar, 2018 Måske bli'r jeg blokket, men er det i orden, at piger / mænd annoncerer med billeder, som er taget i udlandet..? Uden noget dansk..? Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 12. Januar, 2018 Tineye.com... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitty25 141 Skrevet 12. Januar, 2018 (edited) Girls can work in all of world. ha ha ha good job anyway try to open this link, its not working. I wish you good luck Kitty Redigeret 12. Januar, 2018 af kitty25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 12. Januar, 2018 Whoknowswhat det er dårlig stil det der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 13. Januar, 2018 Hvad er dårlig stil..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 13. Januar, 2018 WhoKnowsWhat skrev, for 14 timer siden: Hvad er dårlig stil..? At fremsætte trusler hvis der ikke sendes et billede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 14. Januar, 2018 Hvad har jeg da truet med..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 14. Januar, 2018 At skrive om det på eroguide. Desuden skriver du ‘fake’ og det er da en temmelig tvivlsom konklusion baseret på at hun ikke vil sende dig et billede. Endvidere ligger der mig bekendt flere anmeldelser af hende her, hvor der ikke skrives om falske billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 14. Januar, 2018 For, at gøre dig glad skriver jeg én anmeldelse til Odense kommune - for manglende skat. Og billederne; næsten 2.5 år gamle... Tja, hvis én pige, som hende vil være luder - uden - at gi' mig bevis for, at hun er i Danmark - så er hun fake. Desværre køber jeg ikke udlandske billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 14. Januar, 2018 WhoKnowsWhat skrev, for 35 minutter siden: For, at gøre dig glad skriver jeg én anmeldelse til Odense kommune - for manglende skat. Og billederne; næsten 2.5 år gamle... Tja, hvis én pige, som hende vil være luder - uden - at gi' mig bevis for, at hun er i Danmark - så er hun fake. Desværre køber jeg ikke udlandske billeder. Meget ucharmerende... nærmere chikane. @NoobGPexplorer's argument var jo, at hun er anmeldt tidligere uden at det er nævnt, at billederne er falske. Det er iorden, at du ikke er overbevist. Så kan du lade være med at besøge hende, men du behøver ikke at chikanere hende bare fordi hun ikke vil sende dig et billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitty25 141 Skrevet 14. Januar, 2018 (edited) WhoKnowsWhat skrev, for 55 minutter siden: For, at gøre dig glad skriver jeg én anmeldelse til Odense kommune - for manglende skat. Og billederne; næsten 2.5 år gamle... Tja, hvis én pige, som hende vil være luder - uden - at gi' mig bevis for, at hun er i Danmark - så er hun fake. Desværre køber jeg ikke udlandske billeder. I think you are mental anyway, this's persecution and blackmail, if the girl was not nice, she can report it to the police. Admin should block your account because it is not normal. How can you know if a girl pays taxes or not? Do you think that only Danish girls pay taxes? Guys who thinks the same as me? Regards, Kitty Redigeret 14. Januar, 2018 af kitty25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg