Hop til indhold
Guest WhoKnowsWhat

FAKE / Vanessa

Recommended Posts

Regards from Vanessa

 

 

Her er fjernet billeder, der indeholdt telefonnr. På en bruger. 

Det ser vi ikke!!

Bryan Mills

 

Redigeret af Bryan Mills
Slet nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vanessa er for real. Jeg har besøgt hende i virkeligheden da hun var I Århus. Hun er lige så lækker i virkeligheden som på billederne,

 

Admin. Venligst bloker WhoKnowsWhat

Redigeret af thomse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Måske bli'r jeg blokket, men er det i orden, at piger / mænd annoncerer med billeder, som er taget i udlandet..? 

Uden noget dansk..? 

Nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Girls can work in all of world.

ha ha ha good job :) anyway try to open this link, its not working.

I wish you good luck :wub:

Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg

At skrive om det på eroguide. 

Desuden skriver du ‘fake’ og det er da en temmelig tvivlsom konklusion baseret på at hun ikke vil sende dig et billede. 

Endvidere ligger der mig bekendt flere anmeldelser af hende her, hvor der ikke skrives om falske billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

For, at gøre dig glad skriver jeg én anmeldelse til Odense kommune - for manglende skat. 

Og billederne;  næsten 2.5 år gamle... 

Tja, hvis én pige, som hende vil være luder - uden - at gi' mig bevis for, at hun er i Danmark - så er hun fake. 

Desværre køber jeg ikke udlandske billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
WhoKnowsWhat skrev, for 35 minutter siden:

For, at gøre dig glad skriver jeg én anmeldelse til Odense kommune - for manglende skat. 

Og billederne;  næsten 2.5 år gamle... 

Tja, hvis én pige, som hende vil være luder - uden - at gi' mig bevis for, at hun er i Danmark - så er hun fake. 

Desværre køber jeg ikke udlandske billeder. 

Meget ucharmerende... nærmere chikane. @NoobGPexplorer's argument var jo, at hun er anmeldt tidligere uden at det er nævnt, at billederne er falske. Det er iorden, at du ikke er overbevist. Så kan du lade være med at besøge hende, men du behøver ikke at chikanere hende bare fordi hun ikke vil sende dig et billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 55 minutter siden:

For, at gøre dig glad skriver jeg én anmeldelse til Odense kommune - for manglende skat. 

Og billederne;  næsten 2.5 år gamle... 

Tja, hvis én pige, som hende vil være luder - uden - at gi' mig bevis for, at hun er i Danmark - så er hun fake. 

Desværre køber jeg ikke udlandske billeder. 

 

 

I think you are mental anyway, this's persecution and blackmail, if the girl was not nice, she can report it to the police. Admin should block your account because it is not normal.

How can you know if a girl pays taxes or not? Do you think that only Danish girls pay taxes?

Guys who thinks the same as me?

Regards, Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...