Hop til indhold
Moden Mand

Gong Watpo massage

Recommended Posts

Holme ringvej 144, Århus (Viby)

Var der for et stykke tid siden, var kørt forbi et par gange og var blevet lidt nysgerrig. :o

Der sad 2 piger inden for døren da jeg kom, en ung og en lidt ældre. Den unge sagde "hva såååå" da jeg kom ind, underforstået, hvad vil du have. Bad om massage og blev vist ind i et ret stort rum med en madras på gulvet. Smed tøjet og den ældste af de 2 kom ind sammen med den unge, som i øvrigt så ret godt ud, flot krop o.s.v. men godt sminket.

Fik okay massage i en god halv time med pirrende berøringer ind imellem, men ikke mange. Så vendte jeg mig om og der kom mere gang i den pirrende massage. Da Frederik var godt stiv gik hun og kom tilbage med den unge. Mere ? ja tak. 1000 kr. for hele pakken, men jeg fik det handlet ned i 700. På det tidspunkt var jeg så liderlig at hun kom på en let opgave, men hun havde ganske rigtigt en dejlig krop.

Der var nok lidt meget fokus på det ekstra lige da jeg kom og til sidst, men ok massage.

Det var et minus at hende der masserede mig ikke kunne andet end thai.

Kommer der måske igen, ved ikke rigtigt. Andre der har erfaring med dette sted? Fortæl. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - har besøgt det for et stykke tid siden uden at være begejstret - nøjedes med massage - der var koldt i lokalet - og kommunikation med pigen var umulig... har tænkt mig at prøve H&P Massage i Risskov - hvem har prøvet det sted? de annoncerer hele tiden i EB under massage ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig hylekoret. Var der for 6 mdr. siden. Jeg ved ikke om hende den unge er under oplæring, men det var noget uengageret - jeg spurgte til den ældste, men fik nej. Massagen i sig selv var højest middel og det samme var HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

H & P på Arresøvej har jeg læst om et sted, kan ikke huske hvor. Det skulle vist ikke være noget særligt, men hører gerne om dine erfaringer. Ringede selv for et stykke tid siden, men de tog ikke telefonen. Hvis man kommer efter fyraften ( efter 17) skulle det være ok, det ligger i et industrikvarter med masser af trafik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

H&P

Var der for nogle måneder siden. Pæne lokaler, pæn søde massøse med desværre ikke særligt engageret i sidste del af massagen. Lækker krop, men der var slet ikke rigtig kontakt.

Det kan selvfølgelig være jeg ikke tændte hende, for en anden anmelder meldte om et kanon besøg. Ved ikke om det var den samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har været på H P et par gange, rigtig pæn og hyggelig klinik.

Dejlig varmt en rigtig sod pige ca 28 år talte godt dansk, god krop fin massage og fuld pakke pris standart.

var der begge gange lige efter de åbnede ca 0930.

skal nok forbi igen ved lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...