Hop til indhold

Vanessa, Kolding nu!

Featured Replies

Skrevet
Sørensen65 skrev, den ‎12‎-‎01‎-‎2018 at 11:16:

Nogen noget at berette derfra?

https://annoncelight.dk/showad/240300

Har aftale med hende i morgen - anmeldelse følger senere.

Skrevet
  • Author
flinkmand skrev, for 1 time siden:

Har aftale med hende i morgen - anmeldelse følger senere.

Stop, magen til trist omgang ska man lede længe efter

overhovedet ik gearet til den business , jeg er en godmodig mand, men her gik jeg fra med total skuffelse

lidt ryk lidt sut ,øjnene væk, ingen interesse , lille pige som ik ligner på foto, måske lidt jo men hun var lille og tynd

beklager jeg ik har skrevet tidliger 

der er vist en inder og araber i kolding nu 

bedre anmeldelse 

Skrevet
Sørensen65 skrev, den ‎15‎-‎01‎-‎2018 at 21:16:

Stop, magen til trist omgang ska man lede længe efter

overhovedet ik gearet til den business , jeg er en godmodig mand, men her gik jeg fra med total skuffelse

lidt ryk lidt sut ,øjnene væk, ingen interesse , lille pige som ik ligner på foto, måske lidt jo men hun var lille og tynd

beklager jeg ik har skrevet tidliger 

der er vist en inder og araber i kolding nu 

bedre anmeldelse 

Jeg havde lavet en aftale med "Vanessa" i dag tirsdag om morgenen, og kunne konstatere at jeg blev brændt af på det skammeligste. Jeg skrev til hende 10 min. før som aftalt, men hørte overhovedet intet fra hende. Dernæst sendte jeg hende 2 sms'er i løbet af dagen og bad om en forklaring på hvorfor hun ikke svarede på sms'er eller meldte afbud hvis der var kommet problemer. - Jeg har intet hørt fra pigebarnet, og gider ikke bruge flere kræfter på hende, men blot til skræk og advarsel til andre der vil besøge hende, og som måske vil ofre lidt køretid på det. LAD VÆRE.......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.