Hop til indhold
Guest Rockhard

Skivevej Holstebro

Recommended Posts

Guest Rockhard

 

Efter langt tids pause - var jeg forbi Skivevej. Der har været en del negative beskrivelser af pigerne på stedet.. så jeg var lidt spændt på oplevelsen.

Det var en sød og smilende ret uge pige der  tog imod. Jeg bestildte en omgang hård massage - og den var rigtig god. Efter ca 35 minutter blev der spurgt til mere - alt kunne bestilles. Jeg tog et BJ samtidig med hun smed alt tøjet... hun har en dejlig ungpige krop med små faste bryster...

hun kunne sit kram og efter ca 55 minuttet sad jeg med et stort smil på læberne i min bil. Dejlig sexet naturlig pige...

Good luck ... hun er absolut et besøg værd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Den sidste håndfuld gange jeg har været der, har der kun været Vattana selv til at massere. Rart at høre at der er kommet en ung hjælper. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og sidste gang jeg var der kostede 30min 2000,- hvilket jeg sagde pænt nej tak til, og på vej ud af døren fik jeg et spark i røven og besked på aldrig at komme igen:D og den aftale har jeg holdt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...