Hop til indhold
Jesper snotnæse

Erfaringer fra Amsterdam

Recommended Posts

Jeg skal til Amsterdam for første gang, og vil høre hvilke erfaringer folk har med Amsterdam.

Udover de alm. vinduespiger i RLD, skulle der være en række "bordeller" hvor pigerne arbejder individuelt. Et koncept der minder lidt om FKK.

Fra bekendte har jeg hørt at vinduespigerne som oftest er rip-offs, hvor der snydes med tiden, ydelsen og prisen, som det også kendes fra b.la. Reeperbahn.

Har fået nævnt en bordelkæde i Holland ved navn Jan Bik, hvor prisniveauet skulle været helt fair, men oplevelsen er af svigende karakter.

Kan folk evt. kaste mere lys over Amsterdam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Jan Bik et par gange, og det var noget varierende.

Pigerne er ikke fotomodeller, men der er nogle søde imellem. Hvis du er til husmorsex, er det det rigtige sted. Og du får stort set dobbelt så meget tid hos Jan Bik for de samme penge, som hos pigerne i vinduerne.

Generelt er priserne noget lavere end i DK. Pigerne i vinduerne giver fransk+dansk (altid med gummi ... eller dvs. det kan godt være at man kan forhandle sig til noget andet, men det har jeg ikke prøvet) for 50 euro.

Der er absolut nitter imellem, og man kan ikke altid se det på forhånd. Men andre er søde.

Så hvis man er uheldig, er det jo ikke en formue der er spildt.

Mht. pigerne i vinduerne, så har Amsterdam jo flere Red Light Districts. Der er det touristede ved Oude Kerk, og så er der et andet ovre ved Singel/Spuistraat. Hvis du står med ryggen til banegården, så er Oude Kerk til venstre og Singel/Spuistraat til højre. Jeg foretrækker Singel/Spuistraat - det er lidt mere stille og roligt, og med lidt mindre publicity.

Der er også et tredje som jeg ikke kender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke, om det rigtig giver mening at give respons på en tråd fra januar, men her kommer altså et alligevel...

Jeg har kun to erfaringer med Amsterdam. Den første jeg var sammen med var lort. Hun snød mig. Den anden var super fræk og jeg følte pengene var rigtig godt givet ud :D

Jeg var i Amsterdam sommeren 2011 med en kammerat for at se byen og ryge en pind eller to.

Den sidste aftenen havde det efterhånden pirret i banditten lidt for længe og jeg gik lidt på rov i vinduesgaden. Efter at have gået kanalen igennem 2-3 gange besluttede jeg mig for en spinkel pige i 20'erne. Da vi havde overstået betalingen, 50 Euro, gik vi ind i det bagerste rum, hvor hun lagde sig på sengen og spurgte om jeg selv kunne tage min tøj af! Allerede der tænkte jeg, at disse penge var spildt. Temmelig arrogant sagt. Nå, men jeg tog mit tøj af og sagde, jeg var klar. Så trak hun trusserne af og lagde sig helt i enden af sengen op mod muren. Stadig iført BH. Jeg kravlede op over hende, men fordi min overkrop er længere end hendes, kunne jeg ikke trænge op i hende. Væggen var i vejen, for at jeg kunne komme til. Jeg sagde vi skulle skifte stilling. Det kostede 50 Euro mere!!! Et helt umuligt bud selvfølgelig, men dum (læs liderligt) som jeg var, betalte jeg. Hun sagde, der kun var 2 min af min tid tilbage strakt efter, hun havde fået pengene. Hun satte endda sin Iphone til at tælle ned! Jeg ville have hende i en doggy og det fik jeg så (trods alt). Hun sad på alle fire i sengen, men blev ved med at navigere rundt i sin Iphone og spurgte, om jeg ikke snart var færdig. Nu var min liderlighed vendt til vrede og jeg trak mig ud (var også næsten slap igen nu). Jeg tog mit tøj på og sagde farvel. Hun sagde ingenting.

Nå, men efter at have drukket en (sædvandligvis tynd) Heineken tænkte jeg, at dette fandme skulle være løgn. Jeg spurgte mig frem til en hæveautomat og hævede 100 friske Euro. Tilbage i RLD besluttede jeg mig for at prøve en hel anderledes pige. Jeg gik nok rundt 1 time i regnvejr og fandt lidt afsides af området en gruppe vinduer kun med afrikanske piger. Jeg valgte den, der så yngst ud af dem. Nok sidst i tyverne. Selvfølgelig med en dejlig stor røv, ikke bred, men fyldig og store lidt hængende bryster (men så vi de nok ægte) :) Hun talte engelsk på et helt forståeligt niveau. Denne gang forhørte jeg mig, om mine muligheder. Vi blev enige om 50 Euro for hele pakken. Ikke noget med ekstra cash for flere stillinger og dens slags mærkværdigheder. I tillæg sikrede jeg mig også, at der var tale om en halv time! Var nok kun 10 minutter hos den første.

Efter fransk spurgte hun, hvad jeg sagde til en hel time for 50 euro mere med massage, når jeg skulle have en pause. Jeg takkede ja. Efter det franske tog jeg hende bagfra i hendes dejlige store numse. Jeg kom hurtigt. Efter massagen på vel en 25 minutters tid var jeg klar igen. Tog hende i alle de stillinger jeg kunne komme i tanke om. Til sidst bad jeg hende ride mig med ryggen til, så jeg kunne se de dejlige røde skamlæber mellem hendes chokoladefarvede baller omkranse min pik. Hun kunne dog ikke få mig til at komme, så det måtte blive en doggy til afslutning igen.

Men alt i alt en rigtig god oplevelse. Lige før det var alle 200 Euro, som aftenen havde kostet mig, værd. Jeg mener 1500 kroner for en time med en super fræk og sød pige får man almindeligvis ikke i Danmark :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig Tinsoldatens betragtninger.

Jeg har også haft oplevelser med piger som pludselig fandt på at de skulle have ekstra penge for mærkelige ting. Og jeg har også begået den fejl at betale ekstra, men det er en fejl man lærer af.

Så sørg for at aftale præcis hvad der skal ske, fx. at hun skal have alt tøjet af, at der godt må skiftes stilling undervejs, hvor lang tid der er osv.

Det skal dog siges, at jeg ikke har haft den slags problemer på Jan Bik. Her har der været den tid der har været aftalt, og ingen mystiske ekstra-ydelser som kostede ekstra undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej den Nysgerrige

Som udgangspunkt så er svaret Ja på dit spørgsmål, det er kort tid med få ydelser, men du kan selvfølgeligt bare betale mere og få mere :-)

Du kan også være heldig som tinsoldaten, men mi n erfarring siger, at trækker du lidt væk fra centrum, - hvor måske de pæneste piger er, og lidt ned i sidegaderne, falder prisen, mens kvaliteten stiger.

Jeg var for et bare måneder siden i Belgien, ( i en by jeg ikke kan stave til det starter med Ant) det startede prisen ved 50 Eruo for 20 min. men faldt i sidegaderne til 40 eruo for 30 min. - gæt hvad den nærrige jyde valgte :-

Go dag til alle

Servicesboy

----------

Hvordan er pris niveauet i Amsterdam hos dem i vinduerne? og er de alle som på reberbahn altså dårlig service og ekstra betaling for det meste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det Antwerpen ?'

RLD i Amsterdam er kun for turister, de lokale tage ud til sidegaderne eller endda til Tyskland (ca. 1,5 times kørsel) for at købe sex. Sidste jeg var i Amsterdam i foråret købe jeg ikke noget kun på windowshopping, så kørte jeg til Tyskland og tog på FKK i stedet for, bedre service, flottere piger større udvalg og risikoen for at blive snydt er meget mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Ja- tusind tak for hjælpen det var Antwerpen jeg mente, men er helt enige med dig, omkring din holding til turist stederne.

Kh

Servicesboy

----

Var det Antwerpen ?'

RLD i Amsterdam er kun for turister, de lokale tage ud til sidegaderne eller endda til Tyskland (ca. 1,5 timest kørsel) for at købe sex. Sidste jeg var i Amsterdam i foråret købe jeg ikke noget kun på windowshopping, så kørte jeg til Tyskland og tog på FKK i stedet for, bedre service, flottere piger større udvalg og risikoen for at blive snydt er meget mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må prøve at trække lidt ud i sidegaderne i RLD og se om der er bedre service at komme efter - prisen på 50 for 20 er egentligt ok, bare der så ikke lige kommer ekstra oveni for f.eks at ta' bh'en af osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må prøve at trække lidt ud i sidegaderne i RLD og se om der er bedre service at komme efter - prisen på 50 for 20 er egentligt ok, bare der så ikke lige kommer ekstra oveni for f.eks at ta' bh'en af osv.

Ja det er jo gambling, hun kan love meget for 50€ men om hun holder det er nok som at vinde i tips.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...