Hop til indhold
Jb232

Skuffende besøg, Weronica

Recommended Posts

Hej liderlige drenge ;)

Har netop besøgt Weronica https://annoncelight.dk/showad/236744 og må sige det var spild af penge. 

Det er ikke hende på billederne - hende man møder er mere "kone-agtig" og ikke sexet i mine øjne. Jeg var lige ved at gå igen, men en hurtig tanke "ej gider ikke til at støve ny dame op" gjorde jeg blev. Det kostede mig 700kr. 

Hun suttede da sådan...ok...hun har fine bryster, det skal dog siges :)

Men hun var kedelig og bolle med, lå passivt med lukkede øjne og det syn sammen med jeg ikke rigtig var særlig tændt på hende (det er jo så bare min smag) gjorde at jeg egentlig ikke gad kneppe hende. Da hun lå på ryggen ville jeg lige tage hendes ben lidt op, men da jeg fik fat i benene og kunne mærke de stikkende hår fra en manglende barbering, så slap jeg dem igen. Så pikken døde og hun undrede sig da lidt, og jeg forslog vi ændrede 30min til 15min og hun stak mig 200kr tilbage - det ville hun absolut ikke. Så hun forslog noget massage til mig. Nå ja, fint nok, så kan jeg da lige ligge og nyde det lidt. "Massage" kæft man, en kedelig omgang. Hun hverken trykkede eller på anden vis gnubbede, jeg følte mig som et bord hun var i gang med at tørre af - totalt kedeligt. 

Kedelig sex, kedelig massage, kedelig pige, fik ingen udløsning - pikken kedede sig også...

Surt show... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende havde jeg ellers bestemt mig til at besøge idag, men den ide er lagt på hylden nu. Tak for advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, 1 time siden:

Så brug da for faen de 5 700 kr mere og få noget ordentligt kvali sex i stedet for de amatører :D

Har haft masser af gode oplevelser med GP uden at de har kostet en formue, f.eks Vera20 og Sweet babe. Så den holder ikke altid, at jo mere det koster, jo bedre er det.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 7 timer siden:

Så brug da for faen de 5 700 kr mere og få noget ordentligt kvali sex i stedet for de amatører :D

Hvem vil du så foreslå der giver bedre sex til højere pris end "amatørerne" til discountpriser?
Har snart været sammen med rigtigt mange glædespiger. Både lidt dyrere og lidt billigere og danske og udenlandske. Kan på ingen måde se nogen sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...