Hop til indhold
Sexeren

Varmepia, Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/236651

Så lige her på en torsdag, eftermiddag at en "gammel" kending  var kommet til Tarup..

Nok for at kigge efter "sten", de skulle jo komme fra Tarup.

MEN det gør min nu ikke, alligevel fik jeg en aftale igennem..

Over Odins Bro.. tjuhej..

Mødte Pia, i en dejlig krammer, dejlig krop, som nyder når der bliver taget godt fat..

Hurtigt bad, og fortsatte med at beføle den dejlige fyldige krop, mund og tunge kom på arbejde, på de store kloder..

Kom dog lidt længere ned. , og lidt mere, for at komme til den dejlige klit, der fik jeg munden fuld,, slik slik, sut sut hold da op hvor den sjavlede..

Reaktionen kom da også i jernet, rejsning..

KUSSEN fik crem, og så skal jeg love for at hele skaftet blev gnubbet, af den store KLIT...

Der var næsten udløsning, men Pia gled ned over mine ben, på med frakken, og startede der et dejlig omgang sex, men desværre for hurtig udløsning..

Efter sammenfald, af,  nu lille viggo, kom de dejlige bryster lige ned i mit hoved til ordentlig slikketur og krammer..

Der er sku ingen problem med kraftig berøring... skønt..

Af med frakken, skyller og i tøjet, ud af døren med et stort kram og klask i den dejlige røv...

Jeg havde ikke helt styr på tiden, men vil tro der gik 40-50 minutter, fra ankomst til kørsel derfra..

Tak Pia..  du må godt komme til Odense noget oftere..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep  sød pige, hende pia :) .    havde fornøjelsen for et par år siden i et sommerhus område i jyland ( med en mega lang trappe op til huset ) var på vej til kursus og skulle så lige havde en dejlig time med pia.

Det gjorde så jeg kom for sent til frokost og kursusstart men det var oplevelsen værd :D.    Har desv ikke mødt hende siden men godt at høre hun er i fin form og deler gode oplevelser ud, ha det godt Pia og alle i andre også .

 

VH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at vække gamle minder,. Glæd din krop, smagssansen , lugtesansen , følelser,  også i lillemanden..

blodet koger i ens krop, som til sidst ender i Ren afslapning..

Jeg tænker stadig tilbage, smiler og tankerne  kører rundt,  indset dejlige scenarie jeg oplevede med Pia...

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...