Hop til indhold
michael06

Vejle!!

Recommended Posts

Det tror jeg ikke hun er, jeg mener hun havde en annonce på forleden dag, men hun er vist flyttet på landet igen, så måske er hun ikke så aktiv for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i går .... total No Go. Blev sendt fra den ende af Vejle til den anden, kommer frem og hun er sammen med en veninde og hun tilbyder dem begge for den pris og tid vi havde aftalt, lejligheden ligner en losseplads og begge piger er helt blæst af på stoffer, de snakker i øst og vest, da jeg ankom fortalte liv de var halv søskende mens veninden var ude i køkkenet, liv går ud til hende og hun kommer ind mens liv bliver derude, veninden fortæller så de har kendt hinanden i et par uger. Liv kommer ind og de griner lidt af at der er konstateret fnat på det værested hvor de kommer og kan få noget at spise. Nå ja og de har ingen gummi !!!!!! Farvel og tak piger 

Var satme en syret oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drop alle tanker om hende... Jeg har igennem mit arbejde set hende næsten hver dag... Hun er LANGT ude og hun skal bare have finanseret stofferne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...