Hop til indhold

Recommended Posts

Guest allo-allo

Jeg var forbi en gang i efteråret. Jenny holder i min optik maks. Hun giver en ok massage - ikke den bedste i byen - men er rimelig afklaret med, at de fleste gæster kommer for full packet med en supervelholdt milf. Hun har en flot, trænet krop og med sin petit størrelse og smidige krop, betyder det, at ingen stilling er umulig for Jenny. Derfor er mit råd, at du snupper 30 minutter og går direkte til opvarmning med en 69'er, hvor det er muligt at få fruen het op at ringe- Gør du dét, giver Jenny dig et skrald i verdensklasse. Jeg har over de seneste 6-7 år besøgt hende 8-10 gange i forbindelse med mine besøg i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius

Ikke interesseret i sex bare et HJ :) men lyder dejlig frækt :) har hun gode bryster ? Tænder på stive vorter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 1 time siden:

.... en supervelholdt milf. Hun har en flot, trænet krop og med sin petit størrelse og smidige krop ...

Kom for år tilbage nogle gange hos hende i Ålborggade. Hun var en flot og stilfuld kvinde, og efter billederne at dømme holder indtrykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
galius skrev, for 26 minutter siden:

Ikke interesseret i sex bare et HJ :) men lyder dejlig frækt :) har hun gode bryster ? Tænder på stive vorter :)

En af de første gange fik jeg en håndtrold. Jeg havde bestil en times massage med et håndjob til slut. Det var en rigtig varm da* i hendes gamle hule tættere på Østerbro. Hun smed kjolen undervejs. Efter 30-35 minutter skulle jeg have noget at drikke og Jenny blev opmærksom på min begejstring. Jeg fik noget at drikke, og hun bad mig lægge mig på ryggen. Herefter fik jeg håndtrold, der blev trukket ud i 20-25 minutter, mens hun kravlede rund på mig. Jeg kom i et kæmpebrag, og den skønne satte sig ned over mit ansigt og beordrede SLIK. Det gjorde jeg så, mens hun langsomt kørte mig stiv igen og malkede mig intens. Og Jenny, ja hun fik sgu også noget ud af det.

mht brystvorter, så er de fine, store og stive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for ca 3 mdr. siden, ingen Jenny

Fik at vide af massøren at Jenny ikke var aktiv mere men havde andet job.

Det er dog stadig hendes butik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius

Er det bare mig eller virker det mere som et mini bodel end et thai massage sted ? Ikke at der er noget galt i det bare rart at vide inden ankomst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, 1 time siden:

Er det bare mig eller virker det mere som et mini bodel end et thai massage sted ? Ikke at der er noget galt i det bare rart at vide inden ankomst :)

Hvis ikke du allerede har opdaget det, så er grænsen de fleste thaisteder flydende. Kun de færreste thaiklinikker er entydigt massagesteder.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius

Jo den er jeg helt med på men hvis man beder om et Hj og damen hopper op på en og beder om at slikke hende :) en ekstra bonus hvis hun ellers er ny vasket men ikke noget man normalt forventer ved thaimassage med happy ending i hvert fald ikke de steder jeg normalt kommer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 4 timer siden:

Jo den er jeg helt med på men hvis man beder om et Hj og damen hopper op på en og beder om at slikke hende :) en ekstra bonus hvis hun ellers er ny vasket men ikke noget man normalt forventer ved thaimassage med happy ending i hvert fald ikke de steder jeg normalt kommer :)

Det var da nogle kedelige steder du plejer at komme! :lol:

Spøg til side, så tror jeg nu heller ikke at det ville være sket hvis det ikke enten var en kunde der havde været der før, eller at der havde været et ret tydeligt forspil til lidt sjov. Men jeg tror mange har haft sjove oplevelser med Jenny. Særligt i de første år på Ålborggade var hun en stjerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius

Efter billederne ser hun stadig pisse godt ud :) så skal helt sikkert forbi en dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom meget hos Jenny i "gamle dage"...en sidegade til Østerbrogade overfor Parken.

Dengang kunne man få FP, BJ og hvad man ellers var interesseret i....det holdt hun op med pga en dansk kæreste.

Skal det forstås sådan at hun nu igen, er til det hele?...så skal jeg da derind :-)

JR

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 15 måneders tid siden jeg var forbi Jenny. Hun er lækker kropsligt og med hensyn til massage. Fik aldrig vendt erotikken med hende, men håber en dag at kroppen får mulighed for at gå på opdagelse....

Når hun er tilbage, så vil jeg vende tilbage til vandhullet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius

Har næsten lige været forbi, det rette ord må være kedelig masssge og kedelig afslutning :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...