Hop til indhold
Guest fickenstein

Mascha,hård fistfuck i Flensborg

Recommended Posts

Gæst

Russiske Mascha kommer vel til Flensborg 3-4 gange om året,hun plejer at være på Gasstrasse 6.

Mit besøg hos hende ligger en måned tilbage,hun er en russisk pige på omkring de 30-32 år,almindelig af udseende og med en kropsbygning som en kuglestøder fra det gamle DDR,mørkt farvet hår og bleg hud,hendes ægte bryster er enorme,vel en h skål eller mere

Mascha er meget sød og venlig ,og hun har sød lillepige stemme som slet ikke passer til hendes store figur.

En halv time med FN koster 60 euro,det der gør hende lidt interessant er at hun tilbyder den lidt bizarre sportsgren fistfuck,det koster yderligere 40 euro,så ialt kom jeg af med 100 euro.

Starter med et blow natur,sutter udemærket fuldstændig uden håndinsats,derefter lidt missionær og doggy,selv om hun tilbyder fistfuck virker hendes fisse ikke specielt slap.Da vi når til at min hånd skal i aktion ligger hun på ryggen og jeg prøver først med to fingre derefter tre og tilsidst 4,folder tommelfingeren helt tæt og prøver at gøre hånden så lille som muligt,jeg havde regnet med at det bare ville sige swuup og så var hånden inde,men så let skulle det ikke gå,min hånd var nok 1-2 cm for bred til at komme helt ind,hun prøver at give fisse lidt olie men lige lidt hjælper det,den kan ikke komme helt ind.Hver gang jeg presser på stønner hun helt ekstremt,langsomt kan jeg sætte tempoet op og tilsidst giver jeg den fuld gas,hun skriger fuldstændigt vildt,det er en blanding af smerte og nydelse,hun kravler rundt i hele sengen og min hånd følger efter,ahhhhhh stop stop stop siger hun da det bliver for meget,jeg trækker hånden ud og hendes fisse får ro.

Mascha siger at hvis man har en lille hånd kan hun tage den ind til lidt over håndledet,min hånd blev fedtet godt til og der var også lidt blod på,hun sagde at nu skulle den have ro og så var den klar igen i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...