Hop til indhold
Guest Kaspersen

Glad for dem, men forstår dem ikke helt.

Recommended Posts

Guest Kaspersen

Dette indlæg er lagt under hyggesnak, da det hverken er et opråb om at noget er galt, ej heller et nødråb hvor input til en løsning efterlyses.

Jeg er typen der helst hygger med faste, og helst også i faste vante rammer. Det har virket og virker stadigt. Nu er "mine" faste så ikke særlig tilgængelige, så frekvensen er jeg ikke så glad for, men svært at ændre på. Uanset, så er det dejligt når det lykkes. Jeg er i hvert fald glad, og det giver de søde frækkerter også udtryk for at de er - og ja, oprigtigt, så tror jeg på dem.

Fryd og gammen :)

Men så, når jeg læser anmeldelser og andre indlæg der kunne være hevet ud af de grå sider, ser selfies/billeder med GP'er der hygger sig med rigtige virile mande mænd, ja så tænker jeg bare: Hvorfor i alverden gider de spilde deres tid på mig? Mig, den halv gamle, semipotente, men til gengæld absolut hel-kvapsede mand uden antydningen af Casanov manke. Hvorfor ikke en hvor alt er der, og sidder hvor det skal, dilleren ikke skal understøttes på alle sider og og og...?

Penge, jo jo, men dem kan de jo også få fra de før omtalte mande mænd.

Jeg har ikke noget svar, men jeg er taknemmelig for at de vil. Det JEG får er helt sikkert mere værd end det jeg giver i kolde kontanter... 

/The Friendly One  ;)

Redigeret af Kaspersen
et -> er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker dit indlæg men tænker, at du måske har glemt en vigtig ting... nogle af de der super lækre mænd med musklerne i orden og sixpack, er søde nok - men nogle af dem har til gengæld ikke den pli, charme og søde tilgang som DU har til os piger... og ja, pengene er de samme, men for mig (kan kun snakke for mig selv, selvfølgelig), er det dæleme vigtigere, at min date er sød og intelligent end at han er yngre eller har en dødflot krop :D Nu er jeg så selv en lidt ældre model, men alligevel.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

@Kaspersen Tak for et rigtigt godt indlæg, det var en fornøjelse at læse, og kan godt forstå din undren :) 

Penge betyder helt sikkert noget, at man er sød og renlig, og generelt opfører sig som om man har to sammenhægende hjerneceller hjælper sikkert også på det.

En side note, de anmeldelser der er som taget ud af de grå sidder "Jeg fik hende til at komme 18 gange imens hun slugte samtlige 42 cm svulmende penis" der ville jeg nok tage detaljerne med en smule skeptisme, og blot holde mig til om det var en god oplevelse eller ej :) 

En anden (og sidste) sidenote, min oplevelse er at hvordan vi ser ud betyder mere for os end størstedelen af de piger vi nu møder, (GP eller ej). Så længe man er ren eller "soigneret", bruger lidt tid på sin påklædning og opfører sig pænt, så kan man komme langt :) 

Redigeret af Sparkster
Postet for tidligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 34 minutter siden:

Hvorfor i alverden gider de spilde deres tid på mig? Mig, den halv gamle, semipotente, men til gengæld absolut hel-kvapsede mand uden antydningen af Casanov manke. Hvorfor ikke en hvor alt er der, og sidder hvor det skal, dilleren ikke skal understøttes på alle sider og og og...?

Måske fordi disse fyre sjældent opsøger glædespiger, men kan få næsten alt det fisse de vil ude i byen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 minutter siden:

Måske fordi disse fyre sjældent opsøger glædespiger, men kan få næsten alt det fisse de vil ude i byen ;-)

Nja - vi får dem faktisk oftere, end man skulle tro - nogen af dem, fordi de tænder på at betale for det, nogle fordi deres personlighed måske ikke helt lever op til deres udseende og nogle, fordi de er trætte af at gå i byen og score og hellere vil have det nemt og simpelt og helt uden forpligtelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle mennesker - både mænd og kvinder - handler det sikkert kun om muskler, stiv pik og penetration. Men det gælder altså ikke alle. :) 

Synes ofte det kommer med erfaringen/alderen, men nogle mennesker er jo også bare mere overfladiske end andre. Jeg er ingen supermodel og er nok også lidt kvabset, men jeg skal ikke kunne sige, om det er derfor, at jeg værdsætter meget mere og andet end bare muskler og stiv pik. :D Hvis det kun handler om det, bliver det sgu lidt...tomt....fladt...ja og utilstrækkeligt. :) 

@Kaspersendet kunne jo tænkes, at du havde andet og mere at byde på, siden du alligevel kan begejstre det modsatte køn ;)B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Nikita Darling skrev, for 13 minutter siden:

det kunne jo tænkes, at du havde andet og mere at byde på

Ej altså, behøvede du at skrive det i datid :D;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 15 minutter siden:

Ej altså, behøvede du at skrive det i datid :D;)

Hvis du nærlæser Iscenesats sætning igen vil du bemærke, at det er ikke anvendt som en datidsbøjning men som et tænkt scenario, idet hun anvender begejstre i nutidsbøjningen ;) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Hvis du nærlæser Iscenesats sætning igen vil du bemærke, at det er ikke anvendt som en datidsbøjning men som et tænkt scenario, idet hun anvender begejstre i nutidsbøjningen ;) :D

Pyha, tak, så er der jo håb :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, Lige nu:

Pyha, tak, så er der jo håb :D

Jeg vælger altid at se på de lyse sider - selv hvis jeg er nødt til at tvinge mig selv lidt :D og ja da - masser af håb endnu :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 1 time siden:

Ej altså, behøvede du at skrive det i datid :D;)

Ta’ dig nu ikke af mig... Jeg er bare et datids-levn... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

De  2 dejlige  gp'e  har  svaret  meget  fint  - personlighed - erfaring og  almindelig  god  opførsel er  det  der  tæller for  mit  vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ai - unskyld Nikita Darling - opdagede lige at jeg var kommet til at skrive Iscenesat i stedet for dit navn, da jeg kommenterede - har været en lidt travl dag, kan jeg se - ellers er det min Alzheimer light i funktion :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 2 minutter siden:

Ai - unskyld Nikita Darling - opdagede lige at jeg var kommet til at skrive Iscenesat i stedet for dit navn, da jeg kommenterede - har været en lidt travl dag, kan jeg se - ellers er det min Alzheimer light i funktion :D

Hihi, never mind... Jeg rettede dig ikke, da jeg bestemt ikke har noget imod at blive forvekslet med lige præcis hende :wub::D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Hatten af for Kaspersen! Og som det nævnes, så er pli lidt en mangelvare. Jeg ser alt for ofte kvinder omtalt som en fantasi dukke - jeg sætter selv meget større pris på venlig og korrekt opførsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god og anderledes tråd.

Om det er faste dejlige GP eller første besøg, så er et af mine nydelses punkter, når jeg kan mærke, at den skønne kvinde værdsætter min høflighed. Det gør bare at alt bliver dejligt og til fælles fornøjelse.

Så høflighed er en win win situation.

Dejligt at læse de søde røde pigers kommentarer også. Tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Mange tak for jeres bidrag. :) 

Man kommer selvfølgeligt langt ved at være et tilnærmelsesvis ordentligt menneske. Dermed ikke sagt at jeg ikke er lidt misundelig på noget af det de dersens mande mænd har/kan - ja måske bare en gang imellem :D 

Oh well, man kan ikke få alt.

Men TAK piger, for at I gider.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, den 12/1/2018 at 15:53:

Mange tak for jeres bidrag. :) 

Man kommer selvfølgeligt langt ved at være et tilnærmelsesvis ordentligt menneske. Dermed ikke sagt at jeg ikke er lidt misundelig på noget af det de dersens mande mænd har/kan - ja måske bare en gang imellem :D 

Oh well, man kan ikke få alt.

Men TAK piger, for at I gider.:wub:

@Kaspersen for lige at gøre misundelsen lidt værre, så er jeg sikker på, at mange af os mande mænd, vi fortæller ikke alt vi får med på glædes vejen, ikke fordi vi vil have GP for os selv, men fordi det er aftalen.

Jeg vil løfte sløret lidt for hvad der kan komme med. Det var meningen jeg skulle fejre jul alene, men efter en god oplevelse ved en ny "veninde" og snak om jul, der ville hun gerne komme og fejre jul med mig. Det blev med ankomst ved 19 tiden og sex, mad og gaver i denne rækkefølge og så overnattede hun, morgensex og morgenmad. Pænt farvel klokken 12.

Prisen var mindre end mange tager for 2 timer. Hun var klar på at det ville blive dejligt og stor overraskelse over hun fik 5 julegaver.

Kan desværre ikke dele mere om hvem hvor og hvordan. Men som jeg startede med, tror mange har disse små og store oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt er nøgleordet. Os der ikke er er nogle Dogineser; men nogle halvkvabsede mænd har nok lært at opføre os ordentligt. Jeg har altid opfattet en GP som ligeværdig og respekteret hende, det fremmer min oplevelse.

Når jeg er sammen med en GP. har jeg købt en ydelse, lige som hos frisøren eller tandlægen,hvem vil opføre sig uhøfligt hos tandlægen? :wacko:

Jeg færdes mest på det tyske marked, her bliver vi danskere betragtet som høflige, lad os tage vare om det.

 

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
KnudSan skrev, for 34 minutter siden:

@Kaspersen for lige at gøre misundelsen lidt værre, så er jeg sikker på, at mange af os mande mænd, vi fortæller ikke alt vi får med på glædes vejen, ikke fordi vi vil have GP for os selv, men fordi det er aftalen.

Tak for delingen @KnudSan og super godt for dig. Den oplevelse er der sikkert rigtig mange der er misundelig på :) 

Min jul var med familien, og det kunne selv ikke 10 lystne GP'er ændre på. Og lidt mande mand er jeg åbenbart, for jeg ryger altså ikke ud på røv og albue bar fordi minutviseren har passeret et magisk tidspunkt. :lol: 

Men hvis jeg lige kunne låne en 20-årigs evner nogle timer, så jeg kunne give de udkårne en ordentlig rusketur (på den gode måde), så ville det 'æ vær så ring endda'. ;)

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 19 minutter siden:

Min jul var med familien, og det kunne selv ikke 10 lystne GP'er ændre på. Og lidt mande mand er jeg åbenbart, for jeg ryger altså ikke ud på røv og albue bar fordi minutviseren har passeret et magisk tidspunkt. :lol: 

Dejligt og dejligt :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 22 minutter siden:

Når jeg er sammen med en GP. har jeg købt en ydelse, lige som hos frisøren eller tandlægen,hvem vil opføre sig uhøfligt hos tandlægen? :wacko:

Glædes Piger og tandlæger.:D

Det er godt nok noget med huller.

Nej jeg tænker det ikke som en ydelse, men er ikke uenig i det. Men jeg tænker det mere som en hygge tid jeg køber.

Selvfølgelig kan man ikke vide om der er kemi mellem GP og os, det samme gør sig gældende ved tandlægen. Er vi ikke tilfredse så napper vi en ny .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...