Hop til indhold
slavenj

Landet rundt- 1st Class Domina-Lady Iris-Ilsa i Randers

Recommended Posts

Skæbnen(arbejdet) ville at jeg skulle på en længere rejse rundt i landet i starten af december. Derfor bestemte jeg mig til at forkæle mig selv med besøg hos lidt forskellige Dominaer rundt om i landet. 

Jeg er til daglig bosiddende på Fyn, så kommer ikke så tit til de områder hvor udvalget er stort;)

Jeg havde læst vidt og bredt om 1st Class Domina(både godt og skidt), men tænkte jeg hellere måtte danne mig mit eget billede. 

Booking gik nemt og jeg fik fremsendt hvad jeg var til og ikke var til. Mødte op til aftalte tid og blev modtaget af "Dronningen". Jeg må sige at hun ikke lige helt er min kop te rent udseendes mæssigt. Det er jo smag og behag. Men jeg synes der er for meget tattoo og solbrun hud. Ikke at tatoveringer ikke er frækt. Men her ryger der altså lidt af den feminine og gennemførte klasse som jeg kan lide hos en Domina. Lidt for meget "vestegn" tror jeg de kalder det på djævleøen;) 

Selve seancen var medium. Der var anal udnyttelse, lidt pisk og tvangsmalkning. Dog vil jeg sige at det var en smule for rutinepræget og indlevelsen manglede. Sådan følte jeg det. Stedet som dronningen bruger er flot og gennemført. Desværre blev der ikke helt levet op til stedets udsmykning. 

 

Efter et par dage i hovedstaden tænkte jeg at jeg ville prøve kræfter med et besøg hos en ny Domina. Valget faldt på Lady Iris, som jeg havde besøgt for et par år siden. Hun var ligeså smuk og sexet som jeg husker hende;) Meget gennemført og udstrålede en hård og dominant attitude. Uden det blev påtaget. Havde booket en time med fokus på anal udnyttelse. Jeg skal love for at jeg fik hvad jeg kom efter :) Hun får formåede at bruge mig analt på en måde så jeg inden for den time kunne tage større dildo end før. Godt gået!!

Booking gik også her nemt. Så kan kun sige tak til Lady Iris for den dejlige julegave ;)

 

Sidste stop på rundturen blev Aarhus. Da udvalget i byen er lille, måtte jeg se mod nord. Prøvede uden held at få en aftale med Domina S i Randers. Hun havde desværre ikke tid den dag jeg kunne. Så det må blive. Næste gang jeg er på de kanter;)

Fik en aftale i stand med Ilsa i Randers. Ok nemt at booke og aftale grænser med. Ilsa er en pæn og høj pige/dame. Flink at snakke med. Desværre passer hun efter min mening bare ikke helt til rollen som Domina. Det er ligesom om den ikke falder hende naturlig. Også her var fokus på strapon og pisk. Men det blev bare aldrig en god oplevelse for mig. Det var igen for rutinepræget og for meget følelsen af at det var noget der skulle overståes. Men igen er det jo smag og behag. Det er nok bare ikke et sted jeg kommer igen:/ 

 

Håber at denne tråd kan bevare sin værdi uden at den skal afspores af diverse fans af de omtalte Dominaer eller damerne selv som skal angribe anmelder. Det kunne være rart hvis det her forum kunne komme væk fra den slags...

 

//j

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke nogen overraskelse at du fandt besøgt hos den skønne Lady Iris fantastisk og hun gav en ægte domina oplevelse. 

Hun er så smuk, fræk, pervers og ægte sadistisk.

Og så er hun domina af lyst. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Næste gang du kommer til djævleøen kan jeg anbefale www.dominaingrid.dk der hersker i de samme lokaler som Lady Iris . Hun er en noget anden type end Iris , men præcis lige så dygtig  Personligt "twister" jeg imellem de to da de netop har deres forskelligheder, der gør hvert besøg unik . 

Jeg giver dig ret i at man ikke går forkert i lokalerne i industriområdet i Taastrup. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...