Hop til indhold

Eva - Elegant & Naughty?

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet at kontakte Eva flere gange uden held. Hun ser jo fantastisk lækker ud. Og sikken nogle kasser hun har. Anmeldelserne af hende er lidt forskelligartet, men tænker hun skal have et forsøg. 

Nogen der er kommet igennem og hvordan lykkedes det? Og selvfølgelig var det godt?

Redigeret af NicklasCD

Skrevet

Jeg har været der. Hun kan ikke finde ud af at vågne tidligt, så hold dig fra morgenaftaler. Det oplevede jeg to dage i træk på trods af bekræftelse pr. sms aftenen forinden. Servicen er fin nok, men brysterne er ikke lavet supergodt. Desværre. Hun er sød nok, men ikke min type, så kommer ikke igen. Prøv at fange hende sidst på eftermiddagen, så kan det være, at der er gevinst :) 

Skrevet
  • Author

@CuriousDk  - tak for input og hjælp. Jeg har primært prøvet at kontakte eftermiddage og aftner. Ingen svar. Så hun blev droppet. Det blev Nicole i stedet for i dag. Og nu er øjnene rettet mod næste. Men der er mange gode for tiden. Svært valg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.