Hop til indhold
NicklasCD

Eva - Elegant & Naughty?

Recommended Posts

Har prøvet at kontakte Eva flere gange uden held. Hun ser jo fantastisk lækker ud. Og sikken nogle kasser hun har. Anmeldelserne af hende er lidt forskelligartet, men tænker hun skal have et forsøg. 

Nogen der er kommet igennem og hvordan lykkedes det? Og selvfølgelig var det godt?

Redigeret af NicklasCD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Jeg har været der. Hun kan ikke finde ud af at vågne tidligt, så hold dig fra morgenaftaler. Det oplevede jeg to dage i træk på trods af bekræftelse pr. sms aftenen forinden. Servicen er fin nok, men brysterne er ikke lavet supergodt. Desværre. Hun er sød nok, men ikke min type, så kommer ikke igen. Prøv at fange hende sidst på eftermiddagen, så kan det være, at der er gevinst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CuriousDk  - tak for input og hjælp. Jeg har primært prøvet at kontakte eftermiddage og aftner. Ingen svar. Så hun blev droppet. Det blev Nicole i stedet for i dag. Og nu er øjnene rettet mod næste. Men der er mange gode for tiden. Svært valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...