Hop til indhold
Joey Joe Joe

Rebecca - Kolding :-(

Recommended Posts

Var på besøg ved Rebecca i Kolding C. Det bliver ikke en 'anbefaler' fra mig. 

https://annoncelight.dk/showad/239377

Havde aftalt 45 min. til 1.100 kr. Efter 27 minutter forlod hun rummet for at hente sin telefon. Efter 33 min rejste hun sig op og bad mig smutte. Da jeg kom ud, så jeg forklaringen herpå. En ny kunde ventede. 12 minutter svarer i dette tilfælde tilfælde til 293 kr. Det er jo også en slags penge. Fransk var med gummi.

Brysterne måtte man ikke røre ved. De var lige blevet lavet større. Alt i alt en sexet ung kvinde på 180 cm i højden. For mig er det dog ikke i orden, at man ikke må røre ømme silicone bryster og slet, slet ikke i orden at blive høvlet ud før tid. 

 

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Var på besøg ved Rebecca i Kolding C. Det bliver ikke en 'anbefaler' fra mig. 

https://annoncelight.dk/showad/239377

Havde aftalt 45 min. til 1.100 kr. Efter 27 minutter forlod hun rummet for at hente sin telefon. Efter 33 min rejste hun sig op og bad mig smutte. Da jeg kom ud, så jeg forklaringen herpå. En ny kunde ventede. 12 minutter svarer i dette tilfælde tilfælde til 293 kr. Det er jo også en slags penge. Fransk var med gummi.

Brysterne måtte man ikke røre ved. De var lige blevet lavet større. Alt i alt en sexet ung kvinde på 180 cm i højden. For mig er det dog ikke i orden, at man ikke må røre ømme silicone bryster og slet, slet ikke i orden at blive høvlet ud før tid. 

 

Tak for at dele :) Op på hesten og videre til dem der giver god service....

Fatter i det hele taget ikke at man vælger at arbejde med ømme/nye bryster Og sket ikke i et fag hvor man må regne med at en stor del af gæsterne kan lide at røre/kysse/kramme ens fortrin.......er de for hurtigt tilbage i gamet pga. pengene eller hvad?

Ved godt de kan blive hårde med tiden men hvad nytte er se så hvis de bare skal se godt ud og ikke "fungere"....

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

 

Brysterne måtte man ikke røre ved. De var lige blevet lavet større. Alt i alt en sexet ung kvinde på 180 cm i højden. For mig er det dog ikke i orden, at man ikke må røre ømme silicone bryster og slet, slet ikke i orden at blive høvlet ud før tid. 

 

Man kan selvfølgelig godt diskuttere om hun skulle holde pause fra branchen eller gøre opmærksom på at brysterne endnu ikke er klar til berøring.

Som man kan læse i nedenstående link, er der ikke tale om det rene pjat.

https://www.nygart.dk/plastikkirurgi/bryster/brystforstoerrelse/efter-operationen/

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Man kan selvfølgelig godt diskuttere om hun skulle holde pause fra branchen eller gøre opmærksom på at brysterne endnu ikke er klar til berøring.

Som man kan læse i nedenstående link, er der ikke tale om det rene pjat.

https://www.nygart.dk/plastikkirurgi/bryster/brystforstoerrelse/efter-operationen/

De skal vel betales sådan nogle, de er jo ikke billige :)

At de så ikke er "funktionsdygtige" er en anden side af sagen, men så længe de store fortrin lokker folk til, så kommer pengene jo ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

han vil gerne svare på dette indlæg, fordi jeg besøger hende for få gange og tror på mig, at det var perfekt, jeg ved, at fjende regelmæssig pris er norma-tjenester, men hun gør owo eller kys og jeg har al min beundring for hvert medlem herfra, men ingen ingen Vi vil gerne tilfredsstille os, som vi vil, fordi 100% alle pigerne arbejder ikke gør dette til festskål og tak

Redigeret af mark112
  • Synes godt om 1
  • Haha 2
  • Forvirret 3
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23
mark112 skrev, for 52 minutter siden:

han vil gerne svare på dette indlæg, fordi jeg besøger hende for få gange og tror på mig, at det var perfekt, jeg ved, at fjende regelmæssig pris er norma-tjenester, men hun gør owo eller kys og jeg har al min beundring for hvert medlem herfra, men ingen ingen Vi vil gerne tilfredsstille os, som vi vil, fordi 100% alle pigerne arbejder ikke gør dette til festskål og tak

HahahahhHhaa - google translate doesn’t do you any favors sweetie ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mark112 skrev, for 6 timer siden:

han vil gerne svare på dette indlæg, fordi jeg besøger hende for få gange og tror på mig, at det var perfekt, jeg ved, at fjende regelmæssig pris er norma-tjenester, men hun gør owo eller kys og jeg har al min beundring for hvert medlem herfra, men ingen ingen Vi vil gerne tilfredsstille os, som vi vil, fordi 100% alle pigerne arbejder ikke gør dette til festskål og tak

Just what I skould till to say!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...