Hop til indhold
denunge

Janny - Thong Thai, Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/241305

Det er hende på billede nummer 1, hvor hun ligger på alle fire på en seng.

 

Det er lidt tid siden at jeg sidst har været på stedet, da jeg har haft andre spændende alternativer.

Ankommer til stedet, og bliver modtaget af en smilende "mutter" og straks henviser mig til en pige - det er Janny.
Hun leder mig ind på et rum og spørger om hvad jeg vil have. Hun forstår ikke dansk, og er umådeligt ringe til engelsk, så hun må kalde på A, så hun kan oversætte....

Nå, jeg for forklaret hvad jeg vil have, og så kommer prisen. 1000kr for fuld pakke i 30 minutter! Er ved at gå ud af døren igen, men uha nej, det skal jeg da endelig ikke - hvad vil jeg have, og hvor mange penge har jeg...

Så kunne der pludselig godt ydes til lavere pris.
Men skulle vist bare være smuttet.

Totalt uinspireret service fra Janny - lidt ligegyldig gnubben og så et ordentlig lag glidecreme inden at hun skulle bestige mig... hmm....

Vi kommer til en finale efter et stykke tid og hun stiger ned og siger tak.

 

Kritikpunkter - alt alt for dyrt, og ingen indlevelse.

Positive punkter - hun var usandsynlig stram, og ikke kun på grund af evt "manglende" smørelse - men bare ekstrem stram. Blev tilbudt noget at drikke efterfølgende, hvilket også var godt.

 

Gentagelse - nej, ikke med de priser, selvom pigen var utrolig stram, så manglede indlevelsen og glæden ved det hun gjorde.

 

Forstår simpelthen ikke at de kan køre med de priser, når der ligger 2 andre thai steder på samme gade, foruden de andre "russiske" tilbud, der også er i gaden. Men hva -så længe at der er nogen, der er så dumme at hoppe på den bare en gang (som undertegnede), så kommer der selvfølgelig lidt penge i kassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Ærgerligt at det ikke var den bedste oplevelse. Jeg kender ikke pigen, men må sige at stedet KAN være en god oplevelse ;) Jeg har tidligere besøgt A.. skal snarest dele lidt ud af erfaringerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
denunge skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/241305

Nå, jeg for forklaret hvad jeg vil have, og så kommer prisen. 1000kr for fuld pakke i 30 minutter! Er ved at gå ud af døren igen, men uha nej, det skal jeg da endelig ikke - hvad vil jeg have, og hvor mange penge har jeg...

Det er da også en fuldstændig vanvittig pris at forlange. Jeg synes generelt der er en tendens til at dette thaisted i Vejle prøver at presse priserne i vejret. Har selv for nylig besøgt Jaja på samme sted, og her var prisen 1500 for 1 time, mod normalpris i Vejle på 1200.  I øvrigt en smuk og yderst sød og venlig pige som efter min opfattelse var pengene værd, men det er jo en lidt voldsom stigning på 25%.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Jankanda skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen der kan forklare mig hvad det der "normalpris" går ud på?

Normalpris er 1 time med massage og sex - og du kan selv bestemme hvordan du vil bruge tiden. Hvis du aftaler det med pigen på forhånd, kan du sagtens have sex først og så se hvor meget tid der måtte være tilbage til massage. Det er jo lidt smag og behag hvordan man gerne vil bruge tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Og normalprisen for en halv time inkl det hele er kr. 800,-

og flere steder accepterer de 15 min sex inkl hvad man har lyst til - tl kr 500,-

eks ved Heng Thaimssage og ved Jen Thaimassage på Koldingvej i Vejle....

Det er sjældent jeg gør andet end bestiller 15 minutter lækker sex da jeg gerne vil prøve andre og ligeså have råd til det :-) ret tit...

samt at hvis det nu er en dårlig oplevelse, vil jeg hade hvis jeg eks havde givet 1.200 kr...

De 500 jeg giver kan jeg sagtens mentalt afskrive uden den store frustration....

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
flinkmand skrev, for 11 timer siden:

Det er da også en fuldstændig vanvittig pris at forlange. Jeg synes generelt der er en tendens til at dette thaisted i Vejle prøver at presse priserne i vejret. Har selv for nylig besøgt Jaja på samme sted, og her var prisen 1500 for 1 time, mod normalpris i Vejle på 1200.  I øvrigt en smuk og yderst sød og venlig pige som efter min opfattelse var pengene værd, men det er jo en lidt voldsom stigning på 25%.

 

Jeg synes nu ikke, at det er en så vanvittig pris.

I København og omegn er det meget almindeligt at betale 1500 kr. for en time og 1000 for en halv time "fuld pakke". Prisen for B2B - altså kun med hj afslutning - ligger typisk på 900-1000 kr for en time. Hvis man tænker på, at prisen for en halv time med en dansk pige koster 1000-1200 kr. langt de fleste steder, så er 1200 kr. for en times massage og sex til gengæld virkelig billigt. 

Nå, men noget helt andet. Hvilket thai-sted, eller hvilke thai-steder i Vejle, er de "pæneste" ift.indretning, men hvor der samtidig tilbydes andet end massage?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes nu ikke, at det er en så vanvittig pris.

I København og omegn er det meget almindeligt at betale 1500 kr. for en time og 1000 for en halv time "fuld pakke". Prisen for B2B - altså kun med hj afslutning - ligger typisk på 900-1000 kr for en time. Hvis man tænker på, at prisen for en halv time med en dansk pige koster 1000-1200 kr. langt de fleste steder, så er 1200 kr. for en times massage og sex til gengæld virkelig billigt. 

Nå, men noget helt andet. Hvilket thai-sted, eller hvilke thai-steder i Vejle, er de "pæneste" ift.indretning, men hvor der samtidig tilbydes andet end massage?

 

Hos Ten er der både plads, hyggeligt, badefaciliteter - og så er hun en fantastisk pige der kan/vil det hele (også en god massage, og du behøver ikke hoste op med 1.500 kr :-) )

https://annoncelight.dk/showad/240446

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1.000 kr folr en ½ times sex og massage og 1.500 for en hel time er uhyrligt.

Men 1.100 for ½ time og 2.000 for en hel hos danske piger er helt OK.

Det lader vi lige stå et øjeblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...