Hop til indhold
gulsne

Århus Silkeborgvej 120 kl

Recommended Posts

Jeg har efterhånden været på stedet flere gange. Ved det seneste besøg blev jeg igen mødt af to lækre thaipiger. Jeg var nysgerrig om man kunne få massage med afslutning. Det kunne jeg godt, men massagen foregik på en almindelig seng - tror de sagde noget om at de snart får en rigtig massagebriks. Stedet er dog hovedsageligt et bordel. Jeg fik en god dybdegående massage i 30 minutter...med lidt lir for at begejstre den lille hævner. Efter endnu en 20 minutters tid med en flot entusiastisk thaipige i forskellige stillinger var jeg glad på vej ud af døren, dog 1000 kr fattigere..

jeg har ikke set dette sted beskrevet andre steder...derfor min lille beretning...

p.s. er der ikke gemt nogle tråde fra det gamle hedomax?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden været på stedet flere gange. Ved det seneste besøg blev jeg igen mødt af to lækre thaipiger. Jeg var nysgerrig om man kunne få massage med afslutning. Det kunne jeg godt, men massagen foregik på en almindelig seng - tror de sagde noget om at de snart får en rigtig massagebriks. Stedet er dog hovedsageligt et bordel. Jeg fik en god dybdegående massage i 30 minutter...med lidt lir for at begejstre den lille hævner. Efter endnu en 20 minutters tid med en flot entusiastisk thaipige i forskellige stillinger var jeg glad på vej ud af døren, dog 1000 kr fattigere..

jeg har ikke set dette sted beskrevet andre steder...derfor min lille beretning...

p.s. er der ikke gemt nogle tråde fra det gamle hedomax?

Hvor længe er det siden at du var der ???? :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været der igen. Fik thai oliemassage på massagebriks lidt body til body og dansk til en dejlig afslutning... tror kun der tilbydes thaimassage om aftenen efter kl 18 ca.

Der er også et stort rum med dobbeltseng, hvis man ikke gider massagen. Der er altid to piger om aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...