Hop til indhold
Guest BTC

Æv--

Recommended Posts

Guest BTC

kender i det?

Har i godt et halvt år halvt år haft en fast SB , en man virkelig hyggede sig sammen med , var fortrolig med , ikke verdens bedste sex dog , men blev rigt opvejet at super hyggelige middage , og fornuftig snak . Sådan en man glædede sig vildt til at se -, hvilket vi gjorde ca. 2 gange om mdn... og nød hvert sekund i hendes selskab , og er også 99.9% sikker på jeg var den eneste hun så der inde fra ...

Så får man pludselig at vide hun har mødt en i det "virkelige" liv , og selvfølgelig ikke kan fortsætte vores aftale  :(

Burde ikke være så ked af det , man vidste jo det var for "sugar"  , men alligevel . skal igen igennem møllen , skal lige siges jeg ikke er i noget forhold privat , og er helt sikkert færdig med traditionel dating , så er sgu. lige lidt ned lige nu :/ ....

mvh...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BTC skrev, for 49 minutter siden:

 

Du  har  jo  beskrevet  det  lige  så  fint  at  det  ikke  kun var sex  - der  kommer  relation  når  vi  mennesker  hygger  i hinandens selskab og  får  empati  for  vores  medmennesker.

Nyd  det  du  har  haft  med  hende  og  se  om  du  kan  finde  en  dejlig  erstatning. 

Jeg  prøvet  det  samme at jeg  troede  jeg  havde  fundet  en  fast  bolleven  med  sugar til mig   - så  kan  sagtens  følge dig <3

Bedste  hilsner 

Nemtøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BTC skrev, 1 time siden:

kender i det?

Har i godt et halvt år halvt år haft en fast SB , en man virkelig hyggede sig sammen med , var fortrolig med , ikke verdens bedste sex dog , men blev rigt opvejet at super hyggelige middage , og fornuftig snak . Sådan en man glædede sig vildt til at se -, hvilket vi gjorde ca. 2 gange om mdn... og nød hvert sekund i hendes selskab , og er også 99.9% sikker på jeg var den eneste hun så der inde fra ...

Så får man pludselig at vide hun har mødt en i det "virkelige" liv , og selvfølgelig ikke kan fortsætte vores aftale  :(

Burde ikke være så ked af det , man vidste jo det var for "sugar"  , men alligevel . skal igen igennem møllen , skal lige siges jeg ikke er i noget forhold privat , og er helt sikkert færdig med traditionel dating , så er sgu. lige lidt ned lige nu :/ ....

mvh...

ja kender det godt, man opdager man er lidt mere involveret , som ven måske, end man troede man var

pas på dig selv , er mit dårlige råd )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTC

Tak ...Ved godt det bare er om at komme op på hesten igen , man var bare helt uforberedt , da hun altid har udtrykt at hun bestemt ikke var søgende på det punkt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser også én fast i øjeblikket, og selvom jeg ikke er forelsket, ville jeg helt sikkert blive lidt trist, hvis hun valgte at stoppe det (og det sker jo nok en dag), så jeg kan sagtens følge dig. Den hurtigste kur er at finde en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
8270 skrev, 1 time siden:

Tænkte om du glemte et bogstav, så overskriften skulle være ævl :-)

Skal vi ikke være lidt overskuds-agtige og lade den nye bruger fortælle hans historie. Rapportere indlæget så admin senere kan flytte det ind under det forum det nu høre til? Jo lad os, det er så klædeligt. Der var mange måder du kunne have formuleret dit indlæg på, der havde været hjælpsomt (antager at det ikke er din stil) :) 

BTC skrev, for 4 timer siden:

Burde ikke være så ked af det , man vidste jo det var for "sugar"  , men alligevel

Det er altid trist når noget "godt" forsvinder ud af vores liv, så syntes det er fair du er ked af det - det understreger også bare at du har haft gode oplevelser med hende. Jeg har siddet med en trist fornemmelse når noget har sluttet, ligegyldigt hvad årsagen så måtte være :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler med dig - og forstår godt, at du var uforberedt - men ofte er det jo sådan, at kærligheden slår ned når man mindst venter det... som andre har sagt må du videre og finde en ny sugar-veninde - sender dig lige et varmt knus og ønsker dig held med det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard

"To get over someone, get under someone": Mae West

Det hjælper faktisk.... selvom smerten ikke går væk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Maxhard skrev, for 40 minutter siden:

"To get over someone, get under someone": Mae West

Det hjælper faktisk.... selvom smerten ikke går væk

Min fars udgave: "Den nemmeste måde at komme over en kvinde på, er at komme i en ny" - Lidt i samme stil, manden havde ret... selv om det var svært at se lige efter en skilsmisse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugar dating forumet lever lidt sit eget liv herinde (indtil videre), og i har derfor også lov til at diskutere lidt skæve historier som denne herinde.

Men jeg vil godt opfordre til at man anvender RAPPORTER funktionen, frem for selv at begynde at medvirke til yderligere afsporing!

Til info, så har jeg slettet et par indlæg i tråden.

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTC

Undskylder at mit opslag er det forkerte sted. :-/ 

Tak for støtte og feedback , det er taget til efterretning, og har fulgt rådet op men en ny aftale , så må vi se hvad der sker :) 

mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
BTC skrev, den 10/1/2018 at 15:26:

kender i det?

Har i godt et halvt år halvt år haft en fast SB , en man virkelig hyggede sig sammen med , var fortrolig med , ikke verdens bedste sex dog , men blev rigt opvejet at super hyggelige middage , og fornuftig snak . Sådan en man glædede sig vildt til at se -, hvilket vi gjorde ca. 2 gange om mdn... og nød hvert sekund i hendes selskab , og er også 99.9% sikker på jeg var den eneste hun så der inde fra ...

Så får man pludselig at vide hun har mødt en i det "virkelige" liv , og selvfølgelig ikke kan fortsætte vores aftale  :(

Burde ikke være så ked af det , man vidste jo det var for "sugar"  , men alligevel . skal igen igennem møllen , skal lige siges jeg ikke er i noget forhold privat , og er helt sikkert færdig med traditionel dating , så er sgu. lige lidt ned lige nu :/ ....

mvh...

Er jeg ked af at høre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTC
Retfærdighed skrev, for 4 minutter siden:

Er jeg ked af at høre 

Tak , men det skal du ikke være , det er endt lykkelig , har mødt en super dejlig en , så ingen af os har brug eller tid for SD :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
BTC skrev, for 5 minutter siden:

Tak , men det skal du ikke være , det er endt lykkelig , har mødt en super dejlig en , så ingen af os har brug eller tid for SD :) 

 

BTC skrev, for 6 minutter siden:

Tak , men det skal du ikke være , det er endt lykkelig , har mødt en super dejlig en , så ingen af os har brug eller tid for SD :) 

Det var godt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...