Hop til indhold
Nille

Mini FKK-tur i NRW

Recommended Posts

Hej Rejse.

Desværre er lørdagen planlagt til at indeholde hjemturen, så det er ikke en mulighed. Desværre - Det kunne ellers have været skønt (Havde nok prøvet 2 forskellige klubber så) :)

Bliver derfor nødt til at satse på at Fredag bliver et Hit - Hvis der er 20-30 piger om formiddagen er jeg sikker på at jeg nok skal finde nogle efter min smag. Hvis blot de er unge, slanke og har en god udstråling er jeg klar :)

Lidt en skam at det ikke er muligt at se billeder af pigerne i LR :) Tager dog dine og Nilles beretninger for gode varer

Mht. til prisniveau i LR - kan I så bekræfte at det er 50 i entre og 50 for en standard 1/2 time?

Er i bil - Så transporten bliver ikke noget problem.

Lige endnu et spørgsmål til de erfarne - Har forstået det sådan et præsession er free of charge - Hvad indebærer dette og hvordan ved man lige hvor grænsen går til at det så bliver betalingssex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Frækkert, ja så må du få det bedste ud af fredag - det er du allerede godt på vej til, ved at spørge i god tid herinde :)

Definitionen på en præsession free of charge, tror jeg igen at Nille bedst kan svare på.

Selv, er det mit indtryk at bare man ikke selv er den der mest aktivt på eget initiativ har fingrene mm rundt på pigens krop, eksempelvis i baren før en betalingssceance er aftalt, ja der forventes der ikke betaling før en aftale er truffet.

Synes pigen en er for meget, finder de nok andre græsgange.

Men nogle piger, ofte de mindst sælgende kan gå langt på eget initiativ, før aftale om betaling er truffet, og det er selvfølgelig for deres regning.

Personligt foretrækker jeg hverken selv at røre ret meget, eller at pigen gør det som en del af køb/salg processen - tværtimod afviser jeg pågående piger høfligt, og tager helst selv initiativet til at spørge direkte, pris og ydelser, og først når aftalen er truffet om betaling, rører, krammer jeg osv, mest først når vi er kommet på rummet :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikkert du finder piger at hygge dig med hos LR.

Pre-session, tommelfinger reglen.

Når pigen har din manddom i munden er du forpligtet til at betale hende for ½time altså 50€, alt andet berøring er gratis, selvfølgelig er det op til din og pigens grænser. Hvis du og pigen lægger op til en tur i kanen, så er det jo lidt indforstået at du er forpligtet til min. 30min.

Jeg har siddet i timevis med pigerne, snakkede og kælede, mens vi ventede på et ledig værelse.

I kinoen er det almindelig at have sex offentligt her er grænserne mere flydende, men igen tommelfinger reglen gælder også her ...

Husk at skrive en beretning når du er tilbage fra turen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mewp

Har fulgt lidt med her på sidelinjen, det lyder godt nok interessant, får lyst til at tage et par dages "ferie" dernede.

Men jeg er ikke ret god til tysk, hvad er jeres erfaring med stederne og pigerne, er de til at snakke med på engelsk, eller kan de kun snakke tysk ?`

Hvad vil i tro aldersgennemsnittet er for de besøgende?, er selv sidst i 20'erne, så vil helst ikke skille mig for meget ud i flokken :)

Det er specielt goldentime der ser rigtigt spændene ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er selv 33 og det er mange år siden mit tysk var på acceptabelt niveau, men ud fra hvad jeg har læst rundt omkring frygter jeg ikke det bliver det store problem, men lad os da høre eksperterne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mewp

Østpigerne har ofte tysk som andet sprog, taler det godt, mens de ofte ikke taler meget engelsk.

Dog synes flere og flere af pigerne at være gode til engelsk også, hvorfor du ofte vil kunne finde en del piger der taler godt engelsk. Selv er jeg svag i fremmedprog generelt, men min erfaring er at bare vi forstår hinanden så meget at vi kan træffe aftale om ydelse og pris, så betyder det med sproget mindre - det er penge sproget der tæller, det forstås af de fleste.

Men mens det ikke er noget problem at aftale og afvikle akten, så er det selvfølgelig et plus at kunne kommunikere, som en del af helhedsoplevelsen, særligt for dem der taler meget med mange piger, længe og som køber hele timer samme med pigerne.

Selv holder jeg mig til 30 minutter, nu hvor jeg ikke er så god til fremmedsprog, det kan fungere rigtig godt, hvis man som jeg fokuserer mere overfladisk på visuel nydelse af en ung smuk nøgen kvinde, den kropslige og sexuelle nærkontakt med hende, og mindre på hendes dybere personlighed.

Aldersgennemsnittet for de besøgende er ret svingende, men generelt kommer der mænd fra først i tyverne til 70 +, og ingen hverken piger eller mænd har fokus på hvor gamle vi er. Præmissen er nu en gang at der kommer en masse midaldrende mænd, der ofte vil have sex med unge kvinder, som de aldrig ville kunne opnå sex med uden betaling.

Det ved piger og mænd lige godt, derfor er der en fuldstændig afslappet stemning omkring gæsternes alder, helt anderledes end som hvis vi forsøgte os ellers ude i nattelivet.

Så nyd opholdet, selvom du skulle føle dig som yngste mand i flokken, ja mange tyske stamkunder er flinke til at indtroducere uerfarne sexturister, dem kan du sikkert få en god snak med.

Men sørg for at have god tid, du kan nemt bruge 8 timer + i en større FKK klub som Goldentime.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

foeste del af tour de force i NRW er overstaaet. Livingroom besägt og ligesaa GoldenTime - mere udfoerligt naar jeg er i DK igen.

Tager til offnungsparty i Magnum i dage her til eftermiddag - det skal nok bloive sjovt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Tak for den super anmeldelse i den anden tråd!

Lige et par spørgsmål til i planlægningsøjemed for min egen tur

Hvis jeg har muligheden for Livingroom eller Goldentime en fredag mellem 11 og 17, vil det så stadigt være bedst at tage i LR? (Havde helt overset GT's beliggenhed da jeg forsøgte at finde de bedste steder ud fra geografien)

Er pigerne yngre i GT eller er det ca. samme aldersgrp?

Jeg er stadigt også lidt hooked på at prøve Flat-Rate konceptet, så overvejer om jeg kan klemme en lille tur på 3 timer ind Lørdag.

Er der nogen der har kendskab til nogle gode Flatrate klubber som ligger nordligere end Hamburg, det er ikke rigtigt lykkedes mig at finde nogle via søgning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

GoldenTime er udbuddet større i. Så enkelt er det - men der er jo også lidt "Fick-Fabrik" over det... med lidt kødannelse ind imellem... udenomsfaciliteterne i GT er meget bedre - især hvis du er ikke-ryger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der der er ingen risiko for kødannelse om fredag mellem 11 og 17 i nogen klubber.

LR er faktisk ok fredag mellem 11 og 17, hvis man ikke ønsker at køre for langt, jeg var der for ca 3 uger siden i samme tidsrum. Jeg tog togen denne gang, det stopper ved Ikea i Kaarst. og 8 min. gang var jeg i LR.

Der var ca. 30 piger og ikke så mange gæster.

Fik lidt morgen mad, sauna og massage, mødte piger fra tidligere besøg, jeg faldt i snak med en polsk pige, vi snakkede og kælede længe, så foreslog jeg hun skulle hente en nøgle og jeg havde 1 time fornøjelse med hende.

Tiden fløj afsted når man har det sjovt,

jeg var sammen endnu en pige - en sexy og flot RO pige, Carmen hed hun. Sex var ok men ikke så GFE. 1 time

og endnu en pige - en lækker blond tysk pige- Susi, hun var rigtig dejligt. 1 time

Forlod klubben med et stort smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beskrivelse Nille -

Kan næsten ikke vente til jeg skal afsted - med ca. 30 piger er der jo helst sikkert nogle for enhver smag!

Jeg mangler stadig helt konkret svar fra eksperterne - Hvis afstanden/transporten ikke betyder hvor er chancen for den bedste oplevelse størst en fredag eftermidag for en nybegynder? GT eller LR?

Hvad med aldersfordelingen er der gennemsnitlig forskel i de 2 klubber?

Går pigerne i bad i omklædningsrummet begge steder?

Og er stadig også nysgerrig efter en god Flatrate klub nord for Hamburg- hvis der er nogen der kendskab til en sådan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beskrivelse Nille -

Jeg mangler stadig helt konkret svar fra eksperterne - Hvis afstanden/transporten ikke betyder hvor er chancen for den bedste oplevelse størst en fredag eftermidag for en nybegynder? GT eller LR?

Hvad med aldersfordelingen er der gennemsnitlig forskel i de 2 klubber?

Går pigerne i bad i omklædningsrummet begge steder?

Og er stadig også nysgerrig efter en god Flatrate klub nord for Hamburg- hvis der er nogen der kendskab til en sådan?

Tag GT hvis afstanden ikke betyder noget, Acapulco er et godt alternativ det ligger modsat ende af NRW.

GT kan pigerne godt finde på at bade sammen med os mænd.

Pigernes alder ja fra 19-35 år de fleste mellem 20-26

Der er masser af Partytreff i NRW, jeg kender ikke nogen i HH, HH er mindre godt i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...