Hop til indhold
chrisand

Risiko for sygdom ved B2B?

Recommended Posts

Er der risiko for at hente sig en kønssygdom ved en gang B2B massage på thaiklinik? Jeg tænker der kan være situationer, hvor pigen rammer pikken ved et uheld... Hvad er erfaringerne herinde?

vh

totalt noob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risikoen skulle eftersigende være minimal uden penetrering, men den er der. Hvis du er nervøs for at du har fanget noget, så kan jeg kun anbefale at tage et smut til lægen, pisse i en kop og få ro i sjælen. Hvis du siger til lægen at der har været ubeskyttet gnidning af kønsdele er jeg sikker på at lægen vil sige at chancen er meget lille. Jeg har selv været i den situation at kondomet sprang, og endda 2 gange i samme session. Hun tog det nu meget pænt og beroligede mig med at hun ingenting havde, men jeg var alligevel ved at skide i bukserne da jeg kom hjem.

Redigeret af Byggemandbob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

absolut ingen risiko med mindre du har slikket hende eller været oppe i hende uden gummi, kan godt forstå man er nervøs, men ingen grund til hysteri :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chrisand skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker der kan være situationer, hvor pigen rammer pikken ved et uheld.

For at være på den sikre side, må du hellere tage kondom på - og beskyttelsesbriller

decameron skrev, 1 time siden:

har hørt at øjenbetændelse kan smitte ) god fornøjelse

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
chrisand skrev, den 10/1/2018 at 08:44:

Er der risiko for at hente sig en kønssygdom ved en gang B2B massage på thaiklinik? Jeg tænker der kan være situationer, hvor pigen rammer pikken ved et uheld...

Nok mest HPV (kønsvorter og kræft) og sekundært HSV (herpes/forkølelsessår). Men i den situation kan man egentlig lige så godt bekymre sig om alt muligt andet, fx lus eller fnat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 18 minutter siden:

Nok mest HPV (kønsvorter og kræft) og sekundært HSV (herpes/forkølelsessår). Men i den situation kan man egentlig lige så godt bekymre sig om alt muligt andet, fx lus eller fnat.

HSV smitter altså kun, når det er i udbrud, og så kan du altså SE sårene ... så hvis hun ikke har sår, så er du sikret imod det.. Jeg ville tage det ganske roligt - risikoen er forsvindende lille, så jeg tror at du er sikker nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 22 timer siden:

HSV smitter altså kun, når det er i udbrud,

Nej, det er en forældet opfattelse. 

Citat

Smittefaren er størst, når man har udbrud, men smitte uden udbrud forekommer ofte, specielt ved HSV-2.

Det er derfor muligt at overføre smitten, uden at den smittede er klar over dette.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/koenssygdomme/sygdomme/virusinfektioner/herpes-genitalis/

Vi er enige om risikostørrelse - det er derfor jeg sammenligner med lus eller fnat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Nej, det er en forældet opfattelse. 

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/koenssygdomme/sygdomme/virusinfektioner/herpes-genitalis/

Vi er enige om risikostørrelse - det er derfor jeg sammenligner med lus eller fnat.

Jeg kan godt nok blive lettere irriteret over, at forskellige læger siger forskelligt om blandt andet smitte-risiko her, for hvis en enkelt læge siger, at smitte også hyppigt forekommer uden at patienten er i udbrud, så må vi jo tro på det - jeg trækker mit tidligere udsagn om at smitten kun kan foregå når det er i udbrud tilbage ... bare for en sikkerhedsnåls skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, Lige nu:

Jeg kan godt nok blive lettere irriteret over, at forskellige læger siger forskelligt om blandt andet smitte-risiko her, for hvis en enkelt læge siger, at smitte også hyppigt forekommer uden at patienten er i udbrud, så må vi jo tro på det - jeg trækker mit tidligere udsagn om at smitten kun kan foregå når det er i udbrud tilbage ... bare for en sikkerhedsnåls skyld

Har du hørt det fra en læge om forkølelsessår? Problemet er bl.a., at sår omrking munden kan være HSV2. Det var også tidligere en antagelse, at hsv1 primært var mund og hsv2 primært var kønsdele. Om det faktisk har ændret sig (fx pga mere oralsex?) eller om det altid har været forkert, ved jeg ikke. Men en hsv1 ved munden smitter muligvis meget lidt, når den ikke er i udbrud. Bemærk "muligvis" ;)

 

Var pågældende læge +50 år? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Har du hørt det fra en læge om forkølelsessår? Problemet er bl.a., at sår omrking munden kan være HSV2. Det var også tidligere en antagelse, at hsv1 primært var mund og hsv2 primært var kønsdele. Om det faktisk har ændret sig (fx pga mere oralsex?) eller om det altid har været forkert, ved jeg ikke. Men en hsv1 ved munden smitter muligvis meget lidt, når den ikke er i udbrud. Bemærk "muligvis" ;)

 

Var pågældende læge +50 år? 

Jeg har såmænd hørt det fra egen læge, for at det ikke skal være løwn... og ja, 50+, om ikke nærmere 70+  :|

Redigeret af MizzAnne

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Jeg har såmænd hørt det fra en læge specifikt omkring HSV 2, for at det ikke skal være løwn... og ja, 50+, om ikke nærmere 70+  :|

Åh, typisk. Det er videnskabeligt påvist, at ældre, erfarne læger - modsat hvad man skulle tro - giver den dårligste rådgivning og behandling, men nu ryger vi vist ud af et sidespor :-) Tak for svaret, som bekræfter min (og visse forskeres) opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 minutter siden:

Åh, typisk. Det er videnskabeligt påvist, at ældre, erfarne læger - modsat hvad man skulle tro - giver den dårligste rådgivning og behandling, men nu ryger vi vist ud af et sidespor :-) Tak for svaret, som bekræfter min (og visse forskeres) opfattelse.

Jeg elsker sidespor - der er ofte der, man finder de bedre oplevelser :D Og ja - jeg tror du har helt ret - jeg har også tidligere haft en uheldig oplevelse mht hans lægelige vejledning - måske på tide at jeg skifter læge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 23 timer siden:

og så kan du altså SE sårene

Også i den dunkle "romantiske" belysning mange glædespiger desværre foretrækker  ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Også i den dunkle "romantiske" belysning mange glædespiger desværre foretrækker  ;-(

Ja de er altså pænt genkendelige - og romantisk belysning er altså bedre end overdrevet lys :D ps: dunkel og skummel er ikke det samme som romantisk belysning, btw ;)

Redigeret af MizzAnne

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, 1 time siden:

 og romantisk belysning er altså bedre end overdrevet lys :D ps: dunkel og skummel er ikke det samme som romantisk belysning, btw ;)

i min fremskrevne alder synes jeg faktisk også, at jeg tager mig bedre ud i romantisk belysning. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...