Hop til indhold
lorteleif

muhahahahaha

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/225817

Er så færdig af grin over den sidste sætning.

"Hvis du ønsker det, behøver dit barn ikke at kende til vores aftale. " elsker hvordan det er en mulighed, og ikke en selvfølge..  HAHAHAHAHA for det er jo enhver mors drøm at fortælle deres børn om hvilke former for aftaler de laver på den front..    Kan slet ikke stoppe med at grine. det er er så sjovt

Del dette indlæg


Link til indlæg
lorteleif skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/225817

Er så færdig af grin over den sidste sætning.

"Hvis du ønsker det, behøver dit barn ikke at kende til vores aftale. " elsker hvordan det er en mulighed, og ikke en selvfølge..  HAHAHAHAHA for det er jo enhver mors drøm at fortælle deres børn om hvilke former for aftaler de laver på den front..    Kan slet ikke stoppe med at grine. det er er så sjovt

F*** den er godt :lol::lol::lol: Selvfølge vil mod da fortælle lille Lise at mor sutter pik for at Lise kan få høje karakterer :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Hvis du er mor til et barn, som har det svært med lektierne, kan jeg også hjælpe. Du giver mig et blowjob eller handjob, og jeg hjælper dit barn med lektierne. Hvis du ønsker det, behøver dit barn ikke at kende til vores aftale.

Trak også på smilebåndet. Tænkte efterfølgende at det han måske i grunden mente var, at de to voksne skulle mødes evt. hos ham eller når barnet ikke var hjemme (hvis det er en singlemom er ungen vel indimellem hos far)  Barnet vil jo således blot tro, at "underviseren" kun er besøg for at hjælpe med lektier, samt at mor ikke er "ven" med ham :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...