Hop til indhold
Krebsen80

Hvem skal man besøge omkring Fredericia

Recommended Posts

Skal på herretur til Fredericia i næste uge, og i den forbindelse kunne jeg godt bruge lidt lækkert...

Det skal være en yngre model (max 30år)

slank til alm. bygget og en glat mis...

og ikke en brun pige.

Er Luna pigerne et besøg værd...?? http://massage.side6.dk/1634

Ellers kom med alle jeres forslag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på et tidspunkt forbi Lunapigerne. Utroligt slidt og forfaldent hus. Gik indenfor og mødte en helt anden type pige end den i annoncen beskrevne (den nævnte en blond pige...og der var kun farvede piger). Desuden rigtigt skidt attitude fra starten af.

Jeg gik selvfølgelig igen....og kommer ikke retur. Ved ikke hvad det er men der er noget skummelt ved stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Longman

Tak for svar.. det kan da godt være man skal gå udenom Luna...

Hvis nu jeg udvidede min geografiske søgning til Kolding & Vejle, er der så nogle piger her der bare SKAL prøves...

Alle bud er velkomne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det udenfor din smag, men jeg vil alligevel anbefale thai-klinikken på Fynsgade 26, hvor jeg for et par uger siden fik en rigtig god omgang massage, dansk, gensidig fransk og græsk for 800. Det græske var ikke aftalt, men da jeg legede med hendes bagerste hul med en finger var hun så tændt, at jeg forsøgte med det rigtige værktøj - og fik lov 8-) Pigen var hverken ung eller tynd, men medlevende og ultrafræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...