Hop til indhold
Jernsvinet

Sugardaddy dømt for at true sig til sex med 16-årig

Recommended Posts

Puha ha

Det er desværre ikke første gang jeg hører sådan noget

Æv siger jeg

Pas på jer og den anden

Spørg om id  hvis I Er i tvivl ! Og nej er nej ! Hvis det ikke første rigtigt så så sig nej

Redigeret af decameron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke: SD/voldtægtsmanden sender screenshot af korrespondancen til pigens far. Alligevel fortsætter han med at afpresse hende? Hvad gjorde faren? Det virker helt godnat, medmindre faren er komplet håbløs?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Faderen støtter da voldtægtsmanden..!!  Det er da klart..!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forstår ikke: SD/voldtægtsmanden sender screenshot af korrespondancen til pigens far. Alligevel fortsætter han med at afpresse hende? Hvad gjorde faren? Det virker helt godnat, medmindre faren er komplet håbløs?

De bliver afpresset med at oplysningerne om pigen skal blive sendt videre til venner og familie

Har prøvet det samme med en gp er som troede jeg var gift. ! Og ville have 25000 for ikke at fortælle det

Men ja politiet skal ind med det samme

Godt de har hjulpet ! Min sag grinede de af og sagde de ikke kunne hjælpe mig. Men det ordnede jeg så selv men venner og familie fik da mails på facebook inden det stoppede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så faren er bange for at pigen bliver udskammet? Gætter du, eller er det noget du ved? Han skal i givet fald på kursus i at få prioriteterne i orden. Hun var mindreårig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 29 minutter siden:

Så faren er bange for at pigen bliver udskammet? Gætter du, eller er det noget du ved? Han skal i givet fald på kursus i at få prioriteterne i orden. Hun var mindreårig!

Hun er ikke mindreårig, men var 16 da det skete..

Det korrekt at man ikke må betale en under 18 for sex, men mindreårig var hun ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Vi ved jo ikke hvad faren har gjort, da artiklen indeholder ret begrænset information om det. Jeg håber da at han har gjort hvad han kunne, selv om det er svært at se ud fra historien som den er fremlagt. Det gør ondt i hjertet, hvis forældre ikke griber ind og beskytter deres børn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 1 time siden:

Vi ved jo ikke hvad faren har gjort,

Nej, det virker lidt uklart, ligesom jeg heller ikke forstår formålet med at sende uddrag af korrespondancen til pigens far - medmindre det må have været for at lave afpresning - eller få en afklapsning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså fuldstændig sort. Måske dårlig stil, men kunne ikke lade være med at søge på manden ud fra det usædvanlige navn. Veluddannet karrieremand både som iværksætter og i erhvervslivet i øvrigt. Der må godt nok være sprunget en fjeder eller 2 der... :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 34 minutter siden:

Måske dårlig stil, men kunne ikke lade være med at søge på manden

Han har jo ligesom ikke selv holdt sig tilbage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestendk skrev, for 2 timer siden:

Hun er ikke mindreårig, men var 16 da det skete..

Jo, det er mindreårig i flere sammenhænge, fx at have sex for penge eller i det hele taget selvstændigt indgå bindende retshandler. Forældreansvarsloven siger fx utvetydigt at man skal drage omsorg for barnet til barnets bedste. I lovens forstand er man barn til man er 18 (eller gift med tilladelse).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...