Hop til indhold
Guest Randersand

Episk massage i Randers

Recommended Posts

Guest Randersand

Jeg havde kigget lidt på hjemmesiden og tog mig sammen til at prøve noget ganske andet.

Jeg sendte en onlinebestilling, og fik meget hurtigt en bekræftelse af min tid, sammen med en angivelse af adressen.
Jeg blev mødt af den sødeste kvinde, der var smilende og imødekommende.
Hun spurgte om jeg havde prøvet episk massage før, og da jeg svarede nej, beskrev hun hele det kommende forløb for mig, og forklarede hvordan vi håndterede det hvis noget blev skudt af for tidligt, eller jeg fik ondt nogen steder.

Derefter fik jeg en times massage, der var det mest erotiske og sensuelle jeg nogensinde havde prøvet. Behandlingen blev afsluttet som forventet, med en utrolig udløsning, der nærmest kunne mærkes helt ud i fingerspidserne. Hvis nogen af jer trænger til at koble helt af, eller vil forkæle jer selv med en ganske enestående massage mm, så vil jeg anbefale Mai fra Randers.

Som jeg snakkede med Mai om bagefter, så er det måske sådan en kvindelig orgasme føles.
Jeg fik et knus, og blev sendt hjem igen - helt glad i maven.

Jeg kommer helt sikkert igen, men det kommer nok til at vente en måneds tid ;-)

Redigeret af Randersand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders_k skrev, 1 time siden:

Puha, det lyder meget fristende!

Du kan roligt bestille tid, Mai er en rigtig sød kvinde og hun er god til det hun laver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galler

Hvad prisleje valgte du. Kan man mærke forskel de de forskellige former for olie hun bruger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede episk massage med pirrende olie i Århus. Sammenlignet med almindelig olie, som hos thaistederne eller andre der giver svensk med olie, var der nok en lidt mere prikkende følelse, men at man skulle få en hårdere og kraftigere erektion, som der blev lovet mig i en mail, må jeg afvise. I øvrigt synes jeg det er lidt uforståeligt at der er forskellige priser på de olier. 400 ekstra for prostata massage... er det ikke lidt urimeligt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig at Mai kan sit håndværk, jeg har også været der en gang (jeg vil gerne igen, men sådan et voksentliv tager noget tid :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...