Hop til indhold
TulleKBH

Advarelse til andre sugarbabes!

Recommended Posts

Hej alle med-sugarbabes. 

Fandt siden her i dag, da jeg gerne ville advare om en SD, der snyder. 

I går havde jeg en aftale med en mand, der på Sugardaters.dk gik under navnet "Mand42lyngby". Jeg vil ikke oplyse hans rigtige navn. Men han er 175-180 høj, fra Lyngby området. Og på hans billede er han skaldet med fipskæg. Efter en del beskeder frem og tilbage følte jeg at kemien var der til et frækt møde, så vi aftalte et møde sted og et tidspunkt. Vi havde aftalt "en pris" som skulle overføres via. mobilepay.  Vi hyggede os og jokede lidt frem og tilbage til vi til sidst lå i sengen. Bagefter skulle betalingen falde, og han bad om mit nummer så han kunne overfører. Dette fik han og viste overførslen via. mobilepay. Dog skete der det at han snød mig da han højst sansynligvis ikke havde indtastet beløb. Det er første gang for mig dette er sket og det er en lærestreg. Meeeen han har efterfølgende slettet sin profil. Dog har jeg screenshots af hele vores samtale inkl. efter vi havde mødtes. 

Pas på jer selv piger! Jeg har været SB i snart 2 år, og jeg plejer at være meget omhyggeligt med hvem jeg mødes med. Har mødtes med max. 15 på 2 år.  Få nu bare "betalingen" før i starter på noget da det kan give jer en dårlig smag i munden bagefter. 

Jeg har i løbet af i dag overvejet at stoppe af denne grund. Hvilket er ærgerligt, da jeg er på siden for at få opfyldt fantasier. dvs. møde ældre mænd og blive forkælet / have sex med fremmede for penge...

Tænk jer om! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TulleKBH skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har i løbet af i dag overvejet at stoppe af denne grund.

Hmm. tror du ikke vi andre af og til har måttet betale dyre lærepenge, når vi har besøgt eller mødtes med en glædespige - uden at det har fået os til at stoppe ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Kære Tulle!

Sikke en træls oplevelse. Det er surt vi ikke kan stole på de mænd som vi laver en aftale med.

Jeg står i samme situation, at jeg overvejer kraftigt om jeg i fremtiden vil forsøge at lave flere aftaler.

Er blevet snydt økonomisk, brændt af, og mænd der tilkendegiver de gerne vil mødes - blot tomme ord.

Heldigvis har jeg også haft et par dejlige oplevelser med mænd som har opført sig ordenligt.

Håber kun du får gode oplevelser i fremtiden.

Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Hmm. tror du ikke vi andre af og til har måttet betale dyre lærepenge, når vi har besøgt eller mødtes med en glædespige - uden at det har fået os til at stoppe ;-)

 

Selvfølgelig er der også GP og SB der snyder, hvilket er ligeså lavt, og at i mænd har betalt dyre lærepenge er forfærdeligt! Men når man har lagt krop til, føler jeg bare at det er lidt noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Kære Tulle!

Sikke en træls oplevelse. Det er surt vi ikke kan stole på de mænd som vi laver en aftale med.

Jeg står i samme situation, at jeg overvejer kraftigt om jeg i fremtiden vil forsøge at lave flere aftaler.

Er blevet snydt økonomisk, brændt af, og mænd der tilkendegiver de gerne vil mødes - blot tomme ord.

Heldigvis har jeg også haft et par dejlige oplevelser med mænd som har opført sig ordenligt.

Håber kun du får gode oplevelser i fremtiden.

Nemtøs

Kære Nemtøs. 

Det er HELDIGVIS første gang jeg er blevet snydt, og jeg vil helt sikkert (Hvis jeg fortsætter) træde mere varsomt! :-)
Jeg har haft nogle fantastisk oplevelser med mænd der var lige som mine fantasier godt kan lide det! Og det er helt klart det der frister ved at fortsætte! 

Jeg håber også du kun får gode oplevelser! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TulleKBH skrev, for 1 minut siden:

Kære Nemtøs. 

Det er HELDIGVIS første gang jeg er blevet snydt, og jeg vil helt sikkert (Hvis jeg fortsætter) træde mere varsomt! :-)
Jeg har haft nogle fantastisk oplevelser med mænd der var lige som mine fantasier godt kan lide det! Og det er helt klart det der frister ved at fortsætte! 

Jeg håber også du kun får gode oplevelser! :-)

<3<3 Tak skal du have <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TulleKBH skrev, for 1 minut siden:

Selvfølgelig er der også GP og SB der snyder, hvilket er ligeså lavt, og at i mænd har betalt dyre lærepenge er forfærdeligt! Men når man har lagt krop til, føler jeg bare at det er lidt noget andet. 

Jo, men du skal bare ikke lade det gå ud over alle de søde og ordentlige mænd, der gerne og gladeligt betaler for din service, at der er nogle enkelte røvhuller imellem. Nej kom videre - og som jeg plejer at sige efte en dårlig oplevelse med en glædespige, hvor jeg ikke syntes jeg fik noget for pengene - det tager lige 2 - 3 gode oplevelser at komme over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TulleKBH skrev, for 53 minutter siden:

Hej alle med-sugarbabes. 

Fandt siden her i dag, da jeg gerne ville advare om en SD, der snyder. 

I går havde jeg en aftale med en mand, der på Sugardaters.dk gik under navnet "Mand42lyngby". Jeg vil ikke oplyse hans rigtige navn. Men han er 175-180 høj, fra Lyngby området. Og på hans billede er han skaldet med fipskæg. Efter en del beskeder frem og tilbage følte jeg at kemien var der til et frækt møde, så vi aftalte et møde sted og et tidspunkt. Vi havde aftalt "en pris" som skulle overføres via. mobilepay.  Vi hyggede os og jokede lidt frem og tilbage til vi til sidst lå i sengen. Bagefter skulle betalingen falde, og han bad om mit nummer så han kunne overfører. Dette fik han og viste overførslen via. mobilepay. Dog skete der det at han snød mig da han højst sansynligvis ikke havde indtastet beløb. Det er første gang for mig dette er sket og det er en lærestreg. Meeeen han har efterfølgende slettet sin profil. Dog har jeg screenshots af hele vores samtale inkl. efter vi havde mødtes. 

Pas på jer selv piger! Jeg har været SB i snart 2 år, og jeg plejer at være meget omhyggeligt med hvem jeg mødes med. Har mødtes med max. 15 på 2 år.  Få nu bare "betalingen" før i starter på noget da det kan give jer en dårlig smag i munden bagefter. 

Jeg har i løbet af i dag overvejet at stoppe af denne grund. Hvilket er ærgerligt, da jeg er på siden for at få opfyldt fantasier. dvs. møde ældre mænd og blive forkælet / have sex med fremmede for penge...

Tænk jer om! 

Du er ikke den første som fortæller det

En har f eks fortalt han ikke havde penge 3 gang de mødes

Hvorfor har du ikke hans nummer eller navn ! Du må sgu da ikke mødes med en du ikke har tjekket hvem er på Google og ikke een som har hemmeligt nummer !!!

Gå til politiet hvis du kender ham han har jo snydt

Redigeret af decameron

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 1 minut siden:

Du er ikke den Ørsted som fortæller det

En har f eks fortalt han ikke havde penge 3 gang de mødes

Hvorfor har du ikke hans nummer eller navn ! Du må sgu da ikke mødes med en du ikke har tjekket hvem er på Google og ikke har hemmeligt nummer !!!

Gå til politiet hvis u kende ham hangar jo snydt

Selvfølgelig har jeg oplysninger på ham! :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TulleKBH skrev, for 1 minut siden:

Selvfølgelig har jeg oplysninger på ham! :-) 

 

Godt ! Så gå efter ham ! Du har jo jeres aftale på skrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
TulleKBH skrev, for 4 minutter siden:

Selvfølgelig har jeg oplysninger på ham! :-) 

 

Send en sms ! Sig hvis han ikke hoster op med grynene ! Så går du til politiet og de besøger ham nok privat til afhøring !

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, Lige nu:

Send en sms ! Sig hvis han ikke hoster op med grynene ! Så går du til politiet og de besøger ham nok privat til afhøring !

Jeg har sendt utallige beskeder.... Jeg tror jeg skriver til en rådgivnings site og hører hvad mine muligheder er uden at komme i problemer selv, da det at være GP eller SB jo er en gråzone :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TulleKBH skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har sendt utallige beskeder.... Jeg tror jeg skriver til en rådgivnings site og hører hvad mine muligheder er uden at komme i problemer selv, da det at være GP eller SB jo er en gråzone :-) 

Du har ikke gjort noget ulovligt ! Det har han

Måske kan de rådgive dig ! Men det må du se

Send din aftale på skrift! Og hvad der er sket til politiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
TulleKBH skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har sendt utallige beskeder.... Jeg tror jeg skriver til en rådgivnings site og hører hvad mine muligheder er uden at komme i problemer selv, da det at være GP eller SB jo er en gråzone :-) 

God ide og være anonym. Du har trods alt hele livet foran dig. Håber du finder et sted med god rådgivning men husk altid og få pengene først til en anden gang. 

Kh

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

husk altid og få pengene først til en anden gang.

Ja, og i jyske dollars, så de ikke kan spores via din bankkonto ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en oplevelse.
Husk altid pengene først. Alle snyder som udgangspunkt, så pengene først. Og det er nok bedst med kontanter.
'Mand42lyngby' er et dårligt, dårligt menneske.  Sikken dog en en ussel moral.
 

@TulleKBH - en idiot må ikke tage pusten fra dig. De fleste er - trods alt - helt reelle mennesker.

Redigeret af NicklasCD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den går desværre begge veje... Har datet en SB... hun sagde man kunne betale over Pay... Vi hyggede os og alt var godt... Så skille pengene falde... Prøver at overføre men nummeret virker ikke til Pay... Vi aftaler så bankoverførsel... Får hendes konto nummer og vi Checker det flere gange for at være sikker på det er rigtigt... Dagen efter klager hun over pengene ikke er der... Checker min mobil ank og pengene er trukket.... Og nummeret er rigtigt... Måske bare det tager lidt tid fordi det jo var weekend... Nogle dage efter.... Tirsdag... Kommer der så en ny besked om stadig ingen penge... Fortæller hende igen at pengene er trukket og kontonummeret er rigtigt... Så kræver hun pludselig at jeg overføre over Pay som nu skulle virke... Nægter selvfølgelig eftersom pengene jo er overført som aftalt og nummeret er checket... Kommer så flere trusler om så må hendes venner jo tage en snak med mig... Hvilket jeg så siger ville være dumt da det er strafbart at true.... Dagen efter skriver der så et andet nummer.... Hendes veninde... Der suger hun også gerne vil have en tur... Til en særdeles overkommelig pris.... Tænker selvfølgelig det er scam og afviser... Hun ringer så og taler virkelig godt for hendes sag... Og lyder faktisk fristende.... Men tænker stadig... Det kunne blive RIGTIG grimt... På den anden side... Har jo ikke gjort noget forkert og kan jo være hun er reel.... Hvad tænker i? ☺️☺️☺️☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Shayed skrev, for 2 timer siden:

Den går desværre begge veje... Har datet en SB... hun sagde man kunne betale over Pay... Vi hyggede os og alt var godt... Så skille pengene falde... Prøver at overføre men nummeret virker ikke til Pay... Vi aftaler så bankoverførsel... Får hendes konto nummer og vi Checker det flere gange for at være sikker på det er rigtigt... Dagen efter klager hun over pengene ikke er der... Checker min mobil ank og pengene er trukket.... Og nummeret er rigtigt... Måske bare det tager lidt tid fordi det jo var weekend... Nogle dage efter.... Tirsdag... Kommer der så en ny besked om stadig ingen penge... Fortæller hende igen at pengene er trukket og kontonummeret er rigtigt... Så kræver hun pludselig at jeg overføre over Pay som nu skulle virke... Nægter selvfølgelig eftersom pengene jo er overført som aftalt og nummeret er checket... Kommer så flere trusler om så må hendes venner jo tage en snak med mig... Hvilket jeg så siger ville være dumt da det er strafbart at true.... Dagen efter skriver der så et andet nummer.... Hendes veninde... Der suger hun også gerne vil have en tur... Til en særdeles overkommelig pris.... Tænker selvfølgelig det er scam og afviser... Hun ringer så og taler virkelig godt for hendes sag... Og lyder faktisk fristende.... Men tænker stadig... Det kunne blive RIGTIG grimt... På den anden side... Har jo ikke gjort noget forkert og kan jo være hun er reel.... Hvad tænker i? ☺️☺️☺️☺️

hahaha, der venter nok et boldtræ på dig hvis du dukker op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...