Hop til indhold
basse1972

Herning Vicky

Recommended Posts

Guest flinkmand
basse1972 skrev, for 4 timer siden:

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen der har været forbi hende her.

https://annoncelight.dk/showad/232124

 

Ifølge søgning på nettet, så er billederne ikke ægte.

jeg er nysgerrig efter om der er nogen der har besøgt hende.

Hej Bassemand1972

Hende kan du roligt besøge - hun er fantastisk smuk - ligner næsten billederne 100% - selv om det ikke er hende der er vist på billederne. Hvis du gerne vil have sex med en fotomodel-lignende pige - så er hun sagen, og samtidig er hun bare pissesød og nem at snakke med. Hun kommer fra Polen og det eneste turnoff for mig (som ikke betød voldsomt meget) er at hun har nogle meget hårde silicone forlygter.

Hun er absolut et besøg værd, så bare kom i gang - du bliver ikke skuffet. Jeg troede ikke at man kunne møde så smuk en pige på denne måde....

Jeg fandt lige dette link på hende da hun var i Odense (hun har også været i Aalborg for nylig)

 

Redigeret af flinkmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
basse1972 skrev, for 14 timer siden:

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen der har været forbi hende her.

https://annoncelight.dk/showad/232124

 

Ifølge søgning på nettet, så er billederne ikke ægte.

jeg er nysgerrig efter om der er nogen der har besøgt hende.

Hej Bassemand

Hvorfor skriver du Herning Vicky i din overskrift når pigen aktuelt befinder sig i Aalborg??? Hun er vist lige flyttet fra Odense til Aalborg, så derfor undrer det mig, at du skriver Herning.

Forklaring udbedes.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Ingen tvivl om at Vicky kommer lidt omkring i DK :-)

Men hun har lige været i Aalborg en smut hvor jeg sneg mig til et besøg.

Vil sige at pigen ikk er den der er på billeder i annoncen men kommer meget tæt på .

Kan godt anbefale hende til andre herinde :-)

Hun er i min optik virkelig smuk og man kan sagtens arbejde med hende selvom hun gerne vil styre, kræver blot man fortæller hvad man har lyst til.

Bare synet af hendes nøgne krop kan sætte gang i det hele ved mig og når man så tjekker hendes smukke ansigt er man faktisk sammen med en fotomodel. Hun gav alt hvad jeg betalte for incl megafransk ( dog uden slug)

Vicky kommer til at møde mig igen ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i Vejle og set hun har været på Sundsvej - Herning

Vil bestemt ikke sige det var den bedste oplevelse jeg har haft.

Hun er styrende Ja men hvad være var - der var nærmest ingen kommunikation - engelsk var dårlig og hun fløj rundt for at styre telefon og dørklokke på samme tid. På mig føltes hun lidt kold og  nærmest afvisende men det kan jo være noget med kemi.

så jeg kommer ikke igen.

Fedt andre har haft en god oplevelse, ka kun glæde mig for hun er smuk og hvis man er til store forlygter så har hun det hele. Billederne er ret vellignende. 

Skal siges er til natural forlygter så !! Der tænkte jeg nok med det forkerte hoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Sport skrev, for 3 timer siden:

Har besøgt hende i Vejle og set hun har været på Sundsvej - Herning

Vil bestemt ikke sige det var den bedste oplevelse jeg har haft.

Hun er styrende Ja men hvad være var - der var nærmest ingen kommunikation - engelsk var dårlig og hun fløj rundt for at styre telefon og dørklokke på samme tid. På mig føltes hun lidt kold og  nærmest afvisende men det kan jo være noget med kemi.

så jeg kommer ikke igen.

Fedt andre har haft en god oplevelse, ka kun glæde mig for hun er smuk og hvis man er til store forlygter så har hun det hele. Billederne er ret vellignende. 

Skal siges er til natural forlygter så !! Der tænkte jeg nok med det forkerte hoved.

Hej Sport

Jeg tror du forveksler denne Vicky med en anden pige med samme navn, som ganske rigtigt har været i både Vejle og Herning.

Den omtalte pige Vicky har igennem lang tid haft fast base i Odense, hvorefter hun en overgang før jul var i Aalborg. Hun har så vidt jeg ved aldrig været i Vejle, for jeg besøgte hende i forgårs i Agerbæk (hendes sidste dag i denne omgang i DK), men hun kommer tilbage i februar. 

De gange jeg har været sammen med hende har hun aldrig haft telefonen i nærheden af begivenhederne, og hun taler ganske udmærket engelsk, så derfor tror jeg bestemt ikke der er tale om samme pige.

Hun har ganske rigtigt siliconebryster, og det tiltaler heller ikke rigtig mig, men der er jo mange piger i denne branche som benytter sig af disse indgreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 12 timer siden:

Hej Sport

Jeg tror du forveksler denne Vicky med en anden pige med samme navn, som ganske rigtigt har været i både Vejle og Herning.

Den omtalte pige Vicky har igennem lang tid haft fast base i Odense, hvorefter hun en overgang før jul var i Aalborg. Hun har så vidt jeg ved aldrig været i Vejle, for jeg besøgte hende i forgårs i Agerbæk (hendes sidste dag i denne omgang i DK), men hun kommer tilbage i februar. 

De gange jeg har været sammen med hende har hun aldrig haft telefonen i nærheden af begivenhederne, og hun taler ganske udmærket engelsk, så derfor tror jeg bestemt ikke der er tale om samme pige.

Hun har ganske rigtigt siliconebryster, og det tiltaler heller ikke rigtig mig, men der er jo mange piger i denne branche som benytter sig af disse indgreb.

Linket i indlægget viser en annonce fra i mandags, hvor hun pt. er i Esbjerg (men sidste sommer var hun i Vejle, i Staldgårdsgade)

https://annoncelight.dk/showad/232124

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Gammelnisse skrev, for 5 timer siden:

Linket i indlægget viser en annonce fra i mandags, hvor hun pt. er i Esbjerg (men sidste sommer var hun i Vejle, i Staldgårdsgade)

https://annoncelight.dk/showad/232124

Gammelnisse.

Pigen og linket er rigtigt i forhold til Vicky som jeg besøgte i tirsdags i Agerbæk, men i forhold til "Sport's" anmeldelse er der noget der ikke stemmer overens, for den Vicky jeg besøgte var ganske udmærket til både at tale og forstå engelsk - derfor gik jeg ud fra at det ikke nødvendigvis er den samme pige.

Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men jeg kan i hvert tilfælde kun skrive pæne ord den Vicky som du linker til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Escobar81 skrev, 1 time siden:

Hvor er Vicky nu, i fald hun er i Agerbæk, hvor er så Agerbæk?:)

Tror ikke hun er i Agerbæk længere, men det ligger i nærheden af Esbjerg.

 

Escobar81 skrev, 1 time siden:

Hvor er Vicky nu, i fald hun er i Agerbæk, hvor er så Agerbæk?:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...