Hop til indhold

Recommended Posts

Er det mig der er hallucineret eller har jeg ret når jeg synes jeg læste en anmeldelse af en ny pige hos Suisi igår, men som åbenbart er blevet slettet igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Er det mig der er hallucineret eller har jeg ret når jeg synes jeg læste en anmeldelse af en ny pige hos Suisi igår, men som åbenbart er blevet slettet igen?

Sjovt nok det mener jeg også jeg gjorde... Gad godt vide hvorfor? Kan så ikke lige huske hvem der havde skrevet den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Sjovt nok det mener jeg også jeg gjorde... Gad godt vide hvorfor? Kan så ikke lige huske hvem der havde skrevet den.

Det var Suisi kæreste.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, 1 time siden:

Det var Suisi kæreste.

 

Heldig mand - Suisi som kæreste og så hendes ansatte til fornøjelse ved siden af!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 16 timer siden:

Nej, jeg gætter bare. Jeg har læst "Ny bruge" anmeldelser såsom dig og andre. Men jeg vil kalde den reklamer fremfor objektiv anmeldelser.  

Ja gætteri kan jeg ikke rigtigt bruge til noget....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Ja gætteri kan jeg ikke rigtigt bruge til noget....

 Nej, det er korket, du kan ikke brug til noget. Men hvis jeg havde ret, hvad kunne  du brug  min udsagn til? ikke til noget vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 17 timer siden:

 

 Nej, det er korket, du kan ikke brug til noget. Men hvis jeg havde ret, hvad kunne  du brug  min udsagn til? ikke til noget vel?

Dit udsagn der er baseret på hvad du tror og hvad du formoder kan ikke bruges til noget. Havde du skrevet at du VIDSTE at det var hendes kæreste der havde skrevet anmeldelsen kunne jeg bruge det til at indse at det nok ikke var en hel realistisk og objektiv anmeldelse. 
Det du skrev var i bedste fald noget du havde misforstået/fået galt fat i. I værste fald en direkte løgn der ikke tolereres i min verden - måske andre er anderledes indrettede så de synes det er helt ok at stikke en løgn. Men på et forum som dette er det jo også så dejligt nemt at slippe af med stort set hvad som helst. Det eneste der kan ske er at man får en advarsel eller i værste fald bliver udelukket.

At det så rent faktisk MÅSKE er rigtigt hvad du skriver og vedkommende er blevet udelukket for at skrive urigtige anmeldelser og måske have flere profiler er så en anden ting. Det er jo set før.

Savner lidt at der bliver informeret om hvorfor en tråd bliver fjernet. Hvis vedkommende har skrevet flere indlæg han man måske grund til at forholde sig lidt kritisk over for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...