Hop til indhold
afløbsrenseren

Sabai Dee Thai Massage

Recommended Posts

Hejsa .  

som jeg skrev i en efterlysning forleden, ville jeg gerne høre nyt fra Sabai Dee Thai Massage  Rugårdsvej , da det var længe siden jeg selv havde været der.

Det fik jeg ikke så meget ud af så nu har jeg selv været på besøg igen :) .

Og jeg må sige at der jo nok er en grund til at jeg altid vender tilbage til stedet ,  det er et af de pæneste steder lokale mæsigt, både hvad angår bad og massage lokaler , dejligt lyst .

Jeg havde en aftale med Patty, som har været på stedet siden de flyttede fra Brylle, hun har givet mig mange dejlige timer og denne gang var ingen undtagelse :P.

 

Så alt i alt må jeg sige at det er et super sted.

Kan lige nævne at der ud over Patty er en spansk pige Lizet tror jeg hun hed, har haft fornøjelsen med hende to gange.      Og Patty nævnte at hun prøvede at få en ekstra thai pige mere.

 

VH  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

link , bare søg på  Sabai Dee Thai Massage på google, det ikke så svært :) .    

priser står på deres hjemmeside, og priserne for ekstra er de samme som hos 123 thaimassage og hos   Meesuk Thaimassage .

 

VH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ det er ikke dumt spørgsmål, det er godt nok besvaret flere steder herinde hvis du kikke i dette thai forum :) 

Men jeg prøver at liste dem op som jeg husker dem.

ekstra er massage med H jpb ( pris 600 Tror jeg nok ) - massage med BtoB og H og B job( pris 900 ) og sidst fuld pakke  ( pris 1200 )med det hele H job B job og samleje i forskellige stillinger som kan varierer alt efter hvad pigerne er med til og hvor godt de kender en`.

Men ellers spørg ad der er nogle steder hvor det er lidt dyrer.

 

VH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

massage med BtoB og H og B job( pris 900 )

Er der også bj til 900 kr? Troede kun det var hj. Men måske jeg tager fejl. Har ikke den store erfaring i B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...