Hop til indhold
Mr1time

Linda - Fredericia. En tur for holdet

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712 det må være hende på billede 2-3

Mens jeg venter på Bee (og der går jo lang tid) skal jeg jo underholdes lidt en gang imellem, så idag prøvede jeg Linda. Havde bestilt 60 min. FP til kr.1200.-

Tror Linda er aldersmæssigt lidt yngre end Bee, altså i slut 30'erne, der står godt nok 31 år i annoncen.  Hun har ca str. C bløde bryster og en fin krop. Syntes Bee er kønnere og også Meena, men Linda gav en sindsyg dejlig behandling, og smilende pige med en dejlig væremåde.

Jeg elsker når der er masser af pirrende berøringer af pik og nosser, mens man ligger på maven, og det fik jeg i rigelige mængder, også mere end Bee plejer. Hun virker som om hun er rigtig glad for sex og allerede første gang jeg fik hånden i trussen, var hun plask våd. Hun kysser godt og meget og også med tunge (det gør Bee også godt) (Meena også, dog ikke ret godt), samtidig leger hun med sig selv under samleje, det gjorde hun hver gang jeg flyttede fingrene for at koncentrere mig om at kneppe hende hårdt. Når jeg gjorde det, blev hun bare ekstra liderlig og lå og sagde yes yes :-)

oplevelsen er godkendt fra mig, havde hun så haft helt samme krop og ansigt som Bee, så havde jeg allerede bestilt til i morgen igen, men absolut lækker oplevelse.

Og for en gang skyld var jeg ikke oversjasket med olie. Hun spurgte om jeg ville have olie, og sagde ja tak lidt, og det var fint.

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg synes hun ser lækker ud - men sig mig - jeg synes da det ligner hende på alle billeder bortset fra billed nr 1 som er Meena...

Jeg må prøve hende da jeg synes hun har en fræk udstråling - så tak for dit indlæg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes hun ser lækker ud - men sig mig - jeg synes da det ligner hende på alle billeder bortset fra billed nr 1 som er Meena...

Jeg må prøve hende da jeg synes hun har en fræk udstråling - så tak for dit indlæg :-)

Jeg ved heller ikke om det også er hende på alle de andre billeder, syntes dog det billede med rødt undertøj, godt kunne ligne Meena også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Det tror jeg ikke - har nydt Meena - og ja hun er mere spinkel end de billeder ...men pyt med det....to dejlige kvinder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg kender også Linda hun er dygtig og ar også prøvet Meena men Bee var bedre

lidt spænd om Bee kommer tilbage på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...