Hop til indhold
Bergi

Brasilianske Mel fra Sydhavns-området

Recommended Posts

Jeg har besøgt Mel http://massage.side6.dk/mel i Sydhavns-området. Hun er en særdeles velskabt Brasiliansk pige med et sødt smil. Billederne ligner rimeligt, ku' godt være hende. Brysterne er lækre og formentlig ægte og hun har en lille, glat, berøringsvenlig missekat som gerne vil slikkes. Mel startede med et blow, som var ok men dog ikke ret dybt. Så slikkede jeg hendes velsmagende fisse og numse. Dernæst dansk i missionæren og så doggy i numsen. Begge dele var super og hun er rimeligt stram både for og bag ;0) Sidst igen lidt mund- og hånd-arbejde, før jeg lånte hendes bruser.

Vi snakkede lidt mens jeg klædte mig på; Mel taler et rimeligt engelsk og er meget opmærksom og villig. Hun er desværre kun i Danmark i 3 mdr. og derefter slut, siger hun. Men så kan jeg godt nå at besøge hende igen - og det er bestemt nødvendigt!

/Bergi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bergi.

Jeg har selv haft kigget på hendes annonce og også snakket med hende.

spurgte hende om anal var et problem, da jeg har en stor en dernede:

Så ikke for at spørge om din penis længde :), ville jeg bare høre hvordan du betegner dig selv, og om det var et problem med sporten i 2'ern.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...