Hop til indhold

Recommended Posts

Guest keep it simpel
finbanan skrev, for 19 minutter siden:

 Endelige hun har  ka det. Nu giverBJ som en drøm . Fuck jeg  skal til bank for låne penge:rolleyes:

Her er en der skal have finbananen finjusteret indenfor bare normal dansk sprog håndtering...

Eller også sidder der en Thai veninde og google oversætter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
finbanan skrev, for 15 minutter siden:

Nej skriver mens køre bil

Det er jo smart..og kan se du stadigvæk kører bil på skriften...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er skøn. Hun var før oppe på koldingvej sammen med Beer.

Jeg besøgte hende deroppe det var ellers Beer jeg kom for, men da hun åbnede døren var jeg solgt.

Hun startede med at sige at hun kun havde tid en halv time. Og så masserede hun mig på ryggen efter et kvarters tid fik hun mig vendt om.

SÅ spurgte hun om jeg ønskede sex, hvortil jeg svarede ja. Så havde hun tid til en hele time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickynick1 skrev, for 18 minutter siden:

Hun er skøn. Hun var før oppe på koldingvej sammen med Beer.

Jeg besøgte hende deroppe det var ellers Beer jeg kom for, men da hun åbnede døren var jeg solgt.

Hun startede med at sige at hun kun havde tid en halv time. Og så masserede hun mig på ryggen efter et kvarters tid fik hun mig vendt om.

SÅ spurgte hun om jeg ønskede sex, hvortil jeg svarede ja. Så havde hun tid til en hele time.

i  hvilken by er de den skønne kvinde  / klinik befinder sig ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 2 timer siden:

i  hvilken by er de den skønne kvinde  / klinik befinder sig ???

Vejle, men hvor hun befinder sig nu er der lukket om lørdagen, men aftaler kan laves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst en masse om AM i denne her link. Så jeg tog så turen derover her i formiddags var lidt fortidig men fik ringe på, før der gik lidt tid før der blev åbnet. En mand kikker ud på mig :-o smiler så, kom ind og spørg om jeg har en tid. Jep kl 11 okay am komme lidt(pyha) så han føre mig i et lille rum hvor jeg skal vente, am kommer ind og spørg om hvad jeg skal have.  Fuldpakke siger jeg ok tag tøjet af og lig dig op, det gør jeg så lidt efter banker det på og manden ind igen:huh: og siger Rolig am kommer om lidt.  (Så får man lige et klask i enden) øh hvad også begynder han og massager mig :shock: nå ja hvis det kan gøre ham glad så lad ham da det. Lidt kommer am så og ud han 

Og ja så går det jo som det plejer en god massage og for kort sex efter min mening men fræk det er hun sq og et dejlig bad med hende:D

Og vil nok komme igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ha snakket med ham . Han er virkelige  femeni og til mand ( OBS  jeg ha ikk prøvet ham/hende) jeg  kan se nogen problem med hans tilstedeværelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøge stedet for ca 1-3gang om måned ,få altid rimelig god massage , dejlige bj og uforglemmelige sex  ,

men jeg  ringer  eller sms’er til hende inden jeg møder op

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Har besøgt stedet igen efter en pause, blev modtaget af Am der gav en udmærket massage uden forsøg på pirring.

Efter en ½time, om på ryggen hvor massagen fortsatte men nu lidt pirrende. 

Så spurgte hun hvad jeg ønskede, og der skulle jeg have fulgt min første indskydelse, bare at nyde massagen for det kunne hun og var tryg ved.

Men jeg valgte fuld pakke, og det er noget af det bedste sex jeg har prøvet i mange år.

 1200 kr  for FP

Jeg kommer helt sikkert igen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er enlig utroligt hvor stor pris forskel,  der er på hvad folk skal betale for FP og så hos den samme pige.  Den svinger jo mellem 100-400kr, men ja det er jo op til pige hvad hun vil have af de forskellige personer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Det drejer sig om

kemi kemi kemi og  forhandlingsevne..

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 3 timer siden:

Det drejer sig om

kemi kemi kemi og  forhandlingsevne..

Ja det har du nok ret i men jeg nu  forhandlede nu ikke med hende fik en pris bagefter og den ok for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været et smut forbi vejle , ville bare lige have en gang massage og måske et hurtigt HJ  , men i guder hvor er hun da bare lækker , liderligheden vandt til sidst  og hun fik  Kun1000,- for FP ,super bj,,,,,,,

kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så lækker sex , hun er virkelig fræk og indlevende , måske var der bare Kemi ,kemi,,,,,,forhandlingsevne..:P:rolleyes:

.Best GEF,,,,oplevelse  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...