Hop til indhold
Administrator

Oprydning på Hedomax

Recommended Posts

Jeg har her til aften haft lidt gang i oprydningen i de forskellige kategorier, så alle spørgsmål der egentlig burde være i kategorien "Efterlysninger", er nu kommet der over.

Ligeledes vil jeg i løbet af natten også gå i gang med at ændre titlen på nogle indlæg, så de tager sig lidt bedre ud i forhold til især nye brugere og Google. Så har dit indlæg ændret titel i nattens løb, er det altså bare mig som er i gang med at optimere siden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin,

Fin ting at du rydder op og flytter forkert placerede indlæg på plads.

Men jeg er stærkt utilfreds med at du digter nye overskrifter. Brugeren har selv valgt den oprindelige overskrift, det bør du respektere.

Får jeg fremover rettet i mine indlæg, så ophører jeg med at skrive på hedomax.net

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

Men jeg er stærkt utilfreds med at du digter nye overskrifter. Brugeren har selv valgt den oprindelige overskrift, det bør du respektere.

Det synes jeg faktisk Bergi har ret i!

Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest vil jeg gerne undskylde overfor de brugere som har følt sig krænket og stødt over jeg har ændret titlen deres indlæg. Jeg har fejlagtigt troet jeg har kunnet overføre handlinger vi igennem flere år, har udført på flere andre forums og communitys jeg har var administrator på, uden vi nogensinde har modtaget en klage. Dette beklager jeg naturligvis dybt.

Jeg vil også gerne forsøge at forklare mine grunde til at ændre titlen i de pågældende indlæg. Vi får rigtig mange af vores besøgende fra søgemaskiner som Google. I søgemaskiner som Google er en god titel ofte det der gør, at den enkelte bruger vælger at klikke sig ind på lige netop Hedomax, frem for de mange andre resultater.

De ændringer jeg foretog i nat af titler, har medført at de indlæg jeg ændrede titel på, i gennemsnit har modtaget 7 ekstra besøgende pr. stk. indtil videre i dag. Hvilket samlet har givet os ca. 105 ekstra besøgende i forhold til normalt. Dette svare til ca. 12% af vores samlede antal besøgende på en normal dag.

Dog vil jeg naturligvis i fremtiden lade være med at ændre titler på indlæg, da jeg på ingen måde ønsker at støde jer brugere her på Hedomax.

Endnu engang vil jeg beklage dybt, overfor de brugere som har følt sig stødt af min handlinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Akademikersnuden

Ligeledes vil jeg i løbet af natten også gå i gang med at ændre titlen på nogle indlæg, så de tager sig lidt bedre ud i forhold til især nye brugere og Google. Så har dit indlæg ændret titel i nattens løb, er det altså bare mig som er i gang med at optimere siden :)

Hej Admin,

jeg er ikke nødvendigvis lige så utilfreds med ovenstående som de øvrige brugere, der har svaret dig i denne her tråd.

Og jeg kan sagtens følge din argumentation.

Blot synes jeg, at du mest hensigtsmæssigt burde kontakte en given bruger pr. mail eller PM med et konkret ændringsforslag og så bede om vedkommendes ACCEPT, forinden du gennemfører ændringen :)

Jeg vil ikke afvise, at jeg selv ville kunne acceptere en ændring af en overskrift på et indlæg, hvis begrundelsen var god, men omvendt kan en given overskrift nogen gange være udtryk for, at man ønsker en ganske bestemt pointe frem, som en korrektion muligvis ville undertrykke, og i så fald kan man sagtens komme til at føle sig frustreret over, at ens "ophavsret" er blevet krænket... 8-)

Nogen gange er en overskrift valgt med omhu, fordi man ønsker en bestemt pointe frem - andre gange kan det være helt tilfældigt hvordan overskriften lyder.

Ihvertfald skal du fremover være velkommen til at kontakte mig med forslag til ændring af en given overskrift på mit givne indlæg ;)

V.h./Snuden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...