Hop til indhold
Jernsvinet

Nye ord

Recommended Posts

Vi må hellere få hele annoncen:

RAISA

Kvinde, 20 år
Sydjylland
 
Indtil 23:59
 
nye spanien raisa hot for dig

hej jeg hedder raisa og jeg er fra Spanien fra beautifel og speciel malaga.im i danmark fra mit studie, men jeg vil gerne aflede mit liv og have det sjovt, jeg ved hvordan man behandler en mand, så hvis du ønsker at flygte fra det cotifiske stress bare ring jeg har 180 cm og d cup bryster og ima ung kvinde, men jeg ved at respektere en gentelman, så jeg elsker dig at møde mig

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

Google translate og en typo, så kan man ende i sådan noget som "cotifiske".

Ja :D

Jeg gætter på, at der nok har stået noget i stil med "har du lyst at frygte/holde en pause fra arbejdslivet stess, så..."  før det blev oversat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

180 cm d bryster  er  ikke  helt  dårligt :-)

Tænkte præcist det samme:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan gætte mig til hvad resten betyder, men cotifiske kan jeg ikke tilnærmelsesvis gætte mig til... :D redigerer lige, for kom lige til at tænke på, at hun måske tænker på fiskere, der er stressede, pga fiskekvoterne? det er det eneste, jeg umiddelbart kan komme på ...

Redigeret af MizzAnne
Pludselig tankevirksomhed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som vi efterhånden alle ved, så er Google translate ikke 100% perfekt, men her er det da ret simpelt at tyde. Hun henvender sig ganske enkelt til sømændende med den sætning.

Ordet "cotifiske" udspringer fra den lidt specielle spanske dialekt der bruges i vidt omfang i Malaga regionen.

Cotifiske betyder ganske enkelt Fiskecoti (Fiskekutter), kan også i bestemte grammatiske gradbøjninger henlede til Kutterfiskeri, og det er nok her vi skal fokusere betydningen af Cotifiske.

 

 

 

Pure opspind og fri fantasi kan forekomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...