Hop til indhold
cooperdk

Advarsel: stephmax (stikker af efter betaling)

Recommended Posts

Havde aftale med stephmax søndag aften. Aftalen var møde ude foran hendes hjem, penge, og så ind.
Imod mine egne principper gik jeg (dum som jeg var) med på den.

Da hun havde fået pengene tog hun benene på nakken og blokerede mig fra sugardaters. Turde ikke løbe efter hende i forventning af, at hun med sin lave moral ville skrige efter hjælp.

Forventer at hendes profil bliver slettet og hun bannet, det har jeg fået svar fra support om.

Hun er god til at give en masse frække forslag ... derfor blev jeg "fanget" i hendes fidus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cooperdk skrev, den 9/1/2018 at 03:11:

Havde aftale med stephmax søndag aften. Aftalen var møde ude foran hendes hjem, penge, og så ind.
Imod mine egne principper gik jeg (dum som jeg var) med på den.

Da hun havde fået pengene tog hun benene på nakken og blokerede mig fra sugardaters. Turde ikke løbe efter hende i forventning af, at hun med sin lave moral ville skrige efter hjælp.

Forventer at hendes profil bliver slettet og hun bannet, det har jeg fået svar fra support om.

Hun er god til at give en masse frække forslag ... derfor blev jeg "fanget" i hendes fidus.

sick.... taxafinten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Stud skrev, den 17/1/2018 at 10:57:

Hvor i landet var det?

Jeg har prøvet det samme i Holbæk.

Hende her er oss fra Holbæk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle vel ikke tilfældigvis være i knudskovsparken at i skulle mødes?
Jeg har skrevet med  loevgaard på SD. Utrolig sød og lækker.
Hun var utrolig nem at lave en aftale med. Her er hvad hun skrev til mig:
"vi mødes ved knudskovsparken og hilser hvor du så giver mig det sukker og så hjem til mig og lave boller"
Jeg sprang heldigvis fra :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...