Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

besøgte denne skønhed i dag.  Ringede og fik en aftale lidt senere.  Hun annoncerede på annoncelight i dag.   Jeg kan ikke lige finde ud af og sætte link ind fra min iphone.  Mødte op og aftalte 30 min for kr 800.  

Aftalte div go og no go.  Ikke et rum  med kors og andet, men en seng og div remedier.  

Lidt pisk, slik af sko, klemmer, opbinding af kogler og pik.  Så gik hun igang med min røv.  

Først en finger og så størrere og størrere. Til sidst kneppede hun mig med den støreste dildo hun havde og malkede min pik med olie mens hun fortalte mig, at jeg var hendes bitch.  

50 minutter efter stod jeg velkneppet på gaden igen.  Fedeste oplevelse længe.  Sagde at hun var her ca ni dage endnu.  Og næste gang skal du have min hånd sagde hun.  

Der skete også andre fede ting, men det bliver mellem hende og mig.  

Hun er fra Columbia.  Taler meget fint engelsk. Ca 40 år vil jeg gætte på.  160-165 cm høj.  Gode d skåls bryster.  Jeg så ikke fissen og kan derfor ikke berette om hår og tilstand.  

Boss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen skrev, den 8/1/2018 at 20:51:

Hej

besøgte denne skønhed i dag.  Ringede og fik en aftale lidt senere.  Hun annoncerede på annoncelight i dag.   Jeg kan ikke lige finde ud af og sætte link ind fra min iphone.  Mødte op og aftalte 30 min for kr 800.  

Aftalte div go og no go.  Ikke et rum  med kors og andet, men en seng og div remedier.  

Lidt pisk, slik af sko, klemmer, opbinding af kogler og pik.  Så gik hun igang med min røv.  

Først en finger og så størrere og størrere. Til sidst kneppede hun mig med den støreste dildo hun havde og malkede min pik med olie mens hun fortalte mig, at jeg var hendes bitch.  

50 minutter efter stod jeg velkneppet på gaden igen.  Fedeste oplevelse længe.  Sagde at hun var her ca ni dage endnu.  Og næste gang skal du have min hånd sagde hun.  

Der skete også andre fede ting, men det bliver mellem hende og mig.  

Hun er fra Columbia.  Taler meget fint engelsk. Ca 40 år vil jeg gætte på.  160-165 cm høj.  Gode d skåls bryster.  Jeg så ikke fissen og kan derfor ikke berette om hår og tilstand.  

Boss

Tusind tak for din fede  beretning  fik hun evt også udløsning ??  fik du set hende helt nøgen ?+

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry at mit svar først kommer nu.  Har ikke lige været på siden i lang til.  Jeg fik ikke set hende uden trusser.  Men det gjorde ikke oplevelsen dårligere, da det ikke var målet med besøget.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, den 24/2/2018 at 14:46:

Tusind tak for din fede  beretning  fik hun evt også udløsning ??  fik du set hende helt nøgen ?+

Havde du nu gjort dig den ulejlighed, at læse anmeldelsen, står der, at læse "Jeg så ikke fissen og kan derfor ikke berette om hår og tilstand.  " så ergo, han har ikke set hende nøgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen skrev, den 8/1/2018 at 20:51:

Hej

besøgte denne skønhed i dag.  Ringede og fik en aftale lidt senere.  Hun annoncerede på annoncelight i dag.   Jeg kan ikke lige finde ud af og sætte link ind fra min iphone.  Mødte op og aftalte 30 min for kr 800.  

Aftalte div go og no go.  Ikke et rum  med kors og andet, men en seng og div remedier.  

Lidt pisk, slik af sko, klemmer, opbinding af kogler og pik.  Så gik hun igang med min røv.  

Først en finger og så størrere og størrere. Til sidst kneppede hun mig med den støreste dildo hun havde og malkede min pik med olie mens hun fortalte mig, at jeg var hendes bitch.  

50 minutter efter stod jeg velkneppet på gaden igen.  Fedeste oplevelse længe.  Sagde at hun var her ca ni dage endnu.  Og næste gang skal du have min hånd sagde hun.  

Der skete også andre fede ting, men det bliver mellem hende og mig.  

Hun er fra Columbia.  Taler meget fint engelsk. Ca 40 år vil jeg gætte på.  160-165 cm høj.  Gode d skåls bryster.  Jeg så ikke fissen og kan derfor ikke berette om hår og tilstand.  

Boss

ok flot kvinde og du havde også en fin oplevelse bare ærgeligt du ikke så hendes kusse og fik smagt den  det kan være det kommer næste gang   god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har lige besøgt hende i dag, hun har ikke hår på fissen, jeg både så og slikkede den,

en meget sød og flot pige, hun havde ikke travlt med at se efter uret, hun sagde at det varede nok lidt længere end aftalt, hun spurgte om jeg havde travlt, men det havde jeg selvfølgelig ikke

elllers fik jeg det samme som bossen fik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LLM

Hun ser spændende ud, men jeg antager, at sex ikke er en del af hendes repetoire?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LLM skrev, den 23/4/2018 at 15:27:

Hun ser spændende ud, men jeg antager, at sex ikke er en del af hendes repetoire?

Jeg har besøgt hende et par gange bl.a i Randers, og hun er rigtig sød, så jeg tror SU kan få,hvad du vil, det er min oplevelse, at bortset fra sex uden condom er alt muligt

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...