Hop til indhold
messi61

Vanessa

Recommended Posts

Nogen som har noget at fortælle om denne dejlige pige. Er muligvis anmeldt før, men søger man på dette navn er der et hav af artikler, så dette kunne være en smutvej til lidt info. 

Screenshot_20180108-164126.png

Redigeret af messi61
Forkert link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
messi61 skrev, for 10 minutter siden:

Hun ser da yderst spændende ud. Jeg har desværre først mulighed for at aflægge hende et besøg i næste uge, men jeg hører gerne fra andre, om skønheden på billedet nu også er den samme person man møder.

Spændende ser hun da ud, og så må hun jo være god til fransk da hun skriver at hun kommer fra Frankrig......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
messi61 skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2018 at 18:27:

Så kommer jeg nok først... Hvis hun ellers gider svare:mellow:

Hvordan ser det ud med at få lavet aftale? - Jeg venter spændt på at høre hvordan din oplevelse har været.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
messi61 skrev, for 21 minutter siden:

Hun har ikke svaret endnu. Har prøvet et par gange nu uden held. Har indtil videre fundet andre at bruge tiden på. 

Så må jeg jo "ofre" mig i næste uge og teste hende....Hvis hun ligner pigen på billederne så gør jeg det med glæde, og ellers vender jeg nok om i døren.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...