Hop til indhold

Vanessa

Featured Replies

Skrevet

Nogen som har noget at fortælle om denne dejlige pige. Er muligvis anmeldt før, men søger man på dette navn er der et hav af artikler, så dette kunne være en smutvej til lidt info. 

Screenshot_20180108-164126.png

Redigeret af messi61
Forkert link

Skrevet
messi61 skrev, for 10 minutter siden:

Hun ser da yderst spændende ud. Jeg har desværre først mulighed for at aflægge hende et besøg i næste uge, men jeg hører gerne fra andre, om skønheden på billedet nu også er den samme person man møder.

Spændende ser hun da ud, og så må hun jo være god til fransk da hun skriver at hun kommer fra Frankrig......

Skrevet
  • Author

Så kommer jeg nok først... Hvis hun ellers gider svare:mellow:

Skrevet
messi61 skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2018 at 18:27:

Så kommer jeg nok først... Hvis hun ellers gider svare:mellow:

Hvordan ser det ud med at få lavet aftale? - Jeg venter spændt på at høre hvordan din oplevelse har været.

Skrevet
  • Author

Hun har ikke svaret endnu. Har prøvet et par gange nu uden held. Har indtil videre fundet andre at bruge tiden på. 

Skrevet
messi61 skrev, for 21 minutter siden:

Hun har ikke svaret endnu. Har prøvet et par gange nu uden held. Har indtil videre fundet andre at bruge tiden på. 

Så må jeg jo "ofre" mig i næste uge og teste hende....Hvis hun ligner pigen på billederne så gør jeg det med glæde, og ellers vender jeg nok om i døren.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.