Hop til indhold
Guest WhoKnowsWhat

FAKE / Ringsted

Recommended Posts

Sugar skrev, 1 time siden:

This guy is a lying,have been with this girl,she so sweet and nice 

Just let it go,just delete it,no one is perfect,will all wrong each us ok.please delete it

 

Det er lidt svært at se, hvem afsenderen her er. Mit umiddelbare indtryk er, at det med det navn og profilbillede er en kvinde, mens teksten indicerer en mand.

Mystisk er det også, at skribenten angives at være fra Viborg, mens omhandlede i annoncen opererer i Ringsted.

Er De forvirret?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er så ualmindelig fake at det driver. Jeg har skrevet en anmeldelse af hende et andet sted her på siden, men den har hun ikke kommenteret på.

Da jeg, dum som jeg er, skrev til hende, skrev hun tilbage at hun netop var i Viborg, hvilket ikke gav mening da annoncen var omkring Ringsted. Og det viste sig at hun var i Ringsted, men billederne var naturligvis fake, og der var flere annoncer med samme nr og forskellige kvinder på billederne. Hun var ikke nogen af dem. Men man bliver klogere så længe man lever... eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...