Hop til indhold
Spillemanden

Thai Smille Massage i Buddinge

Recommended Posts

Ohøj kammerater

Så fik jeg besøgt Thai Smile Massage i Buddinge

Bedømmelsesskala 1-10 hvor 10 er højest
Den korte version
Stedet: 5
Jeg nåede ikke at se meget, da jeg hurtigt blev gennet ind i et rum.
Blev tilbudt drikkelse men ikke bad. Rene lagner, kraftig lugt af røgelse
Pigen: 6
Ikke den kønneste i ansigtet men helt fin krop. Virkede rar men sagde ikke meget
Ydelse: 8
En halv times B2B med fuld pakke. Og det gjorde hun sku godt. Den halve time endte med at blive til 50 minutter.
Value for money: 7
1000 kr.
 
Den lidt længere version
Som sædvanligt undersøgte jeg markedet grundigt, inden jeg valgte klinik. Og jeg har altid 2-3 backup planer. Det har vist sig at være en god ide flere gange, og ikke mindst denne gang.
Jeg havde planlagt at besøge Pim på Solnavej 71 og alternativt naboklinikken i nummer 67.
Det blev dog ikke til noget, da der var for trafikeret efter min smag. Og da menneskestrømmen endelig stilnede lidt af, kom en anden kunde mig i forekøbet i nummer 71.
Jeg gik resolut mod nr 67 og f.... om ikke en lidelsesfælle blev lukket ind for næsen af mig her også. :angry:
 
Så var det tid til backup planen, og det var Thai Smile Massage. Det ligger en kort køretur fra Solnavej, så jeg var fremme hurtigt.
Jeg blev lukket ind af hende der skulle blive dagens massøse. Hun er ikke på billederne og jeg har glemt navnet.
Hurtigt ind på værelset og 'what you want?'
Hun prøvede at sælge 1 times B2B inkl fuld pakke til  1500 kr, men så mange penge havde jeg ikke med.
Det endte med en halv times B2B med fuld pakke til 1000 kr. i stedet.
Hun var ikke den smukkeste thai jeg har set, men kroppen fejlede ikke noget. Helt ung var hun ikke - jeg vil gætte på ca. 35 men slank.
På med rent lagen og mig af med tøjet.
 
Hun smed alt tøjet og startede med en ret god og pirrende massage af bagsiden, som langsomt gled over i B2B. Pik, boller og røv blev på intet tidspunkt glemt.
Det var f... lækkert. Forsiden fik samme sexede B2B og jeg var ved at komme mellem hendes bryster flere gange.
Hun gjorde mine til at sætte gummiet på, men jeg skulle have en pause, hvis jeg ikke skulle komme bare ved at hun satte gummi på :oops:
Så jeg fik hende ned på ryggen og så ellers i gang med at undersøge fissen. Jeg slikker ikke fisse på købepiger, men derfor kan man jo godt inspicere varerne grundigt og på nært hold :-)
 
Hun stønnede og klarede skuespillet ret godt.
Jeg fik fumlet kondomet på, og gik i gang med en baghyler. Der gik desværre ikke lang tid, før opsparingen kom med fuld udblæsning, men dejligt var det.
Til min overraskelse fortsatte hun med at give massage (stadig nøgen) i ret lang tid efter. Det var tydeligt, at hun også mestrede massagekunsten.
Hun tørrede til sidst den værste olie af og tilbød en cola, men ikke et bad.
'Next time you come for an hour' sagde hun jeg jeg blev lukket ud.
Jeg så på uret. Der var gået 50 minutter siden jeg trådte ind af døren.
 
Gentagelse? Jeg kunne godt finde på at besøge stedet igen, men ikke nødvendigvis denne massør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...