Hop til indhold
Guest Opmæen

Så har man også prøvet det!

Recommended Posts

Guest Opmæen

Jeg lavede her til aften en tid med en mørk pige.

Da jeg kommer og hun åbner kan jeg godt se hun ikke er den der var på billederne men tænker pyt med det, hun virker lidt generet hvilket jeg senere skulle finde ud af hun ikke var.

Hun starter med at spørge om jeg kunne tænke mig lidt massage, hvilket jeg godt kunne, da jeg havde bestilt en time, men massage kunne hun da overhovedet ik finde ud af, det var nærmere lidt kælen, det var som også okay.

Da hun var færdig med bagsiden ber hun mig om at vende mig, så jeg tror at nu var tiden kommet til fronten, men nej der røg gummi på, og så gik hun ellers igang med at babbe og hun blev bare ved og ved, jeg tænkte ved mig selv, hva faen har hun tænkt sig at jeg skulle komme sådan..... næi det ville jeg ikke, hun var også stadigvæk i alt sit lingeri, jeg spurgte om hun ikke kunne tage BHen af, det gjorde hun så, men jeg kunne fornemme at hun ikke var voldsom vild med det, for da hun havde gjort det babbede hun videre og holdt sine arme så man fornemmede at hun ikke var glad for man rørte ved hendes bryster, nå jeg tænkte, nu gider jeg ikke det babberi længere og bad hende vende sig så hun lå på ryggen, endelig tog hun resten af, og lagde sig og jeg gik forsigtigt igang med at bolle hende, men jeg synes hun lå på en helt mærkelig måde, og den ene hånd halvvejs  foran sine øjne og kom med sådan nogle underlige lyde, som jeg ikke kunne finde ud af at tyde, jeg tænkte det her er underligt, og kunne heldigvis blive færdig NU.

Efterfølgende snakkede jeg lidt med hende om luft og ingenting og følte egentlig jeg kom bare lidt tættere ind på hende og tænkte nu spørger jeg hende sgu, jeg sagde Jeg føler lidt der her ikke er noget du er helt vild med, der kom så et stille     nooe  pause   but it is okay... og fuck det er det jo bare slet ikke, jeg ved ikke hvordan osv men jeg er sikker på at hun er ikke der frivilligt.... føj jeg havde det dårligt da jeg kørte hjem ad... grunden til jeg ikke har lagt hendes link op er, at jeg kunne frygte hvis en bagmand så det her og det ville gå ud over hende... synes lidt jeg har mistet lysten til dette mere, men mange andre har det sikkert lige som hende men er bare bedere til at skjule det...... Men stakkels pige :-( Tak fordi i gad at læse det...

Redigeret af Opmæen
Manglede noget tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kedelig oplevelse og tak for at dele......det er både skidt og godt at du ikke lægger link til pigen. Både af årsager du selv nævner men også så andre kan undgå at besøge hende.

Jeg ville ikke miste lysten til at besøge piger mere hvis jeg var dig. Heldigvis er den slags et fåtal....besøg en af de dejlige danske etablerede piger :)

Venligst DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg ville ikke miste lysten til at besøge piger mere hvis jeg var dig. Heldigvis er den slags et fåtal....besøg en af de dejlige danske etablerede piger :)

 

Jeg tror desværre ikke at den slags er så sjældent som vi nok går og tror. FNs statistik vedr. antal af kvinder, der har været udsat for trafficking siger noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LukeShyWanker skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror desværre ikke at den slags er så sjældent som vi nok går og tror. FNs statistik vedr. antal af kvinder, der har været udsat for trafficking siger noget andet. 

Jeg lever måske i en boble men tror sgu der ville være flere beskrivelser i stil med trådstarters hvis det er SÅ udbredt.....er det ikke mere på gadeniveau at den slags er mest udbredt. Håber det i hvert fald.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
LukeShyWanker skrev, for 9 timer siden:

Frygteligt - stakkels pige. Jeg håber at du har orienteret myndighederne om din mistanke. 

Hmmm jeg er nok lidt i tvivl om det hjælper hende at kontakte myndighederne eller skader hende endnu mere.... en ting er sikkert, hun har ikke godt af at være i det miljø, men er det fordi hun er underlagt en slags menneskehandel vil jeg håbe det møgdyr der har hende ryger i helvedet. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, 1 time siden:

Hmmm jeg er nok lidt i tvivl om det hjælper hende at kontakte myndighederne eller skader hende endnu mere.... en ting er sikkert, hun har ikke godt af at være i det miljø, men er det fordi hun er underlagt en slags menneskehandel vil jeg håbe det møgdyr der har hende ryger i helvedet. :-( 

I sådanne tilfælde bør man altid kontakte myndighederne, da det kan stække bagmændenes muligheder for at hente nye piger hertil på samme vilkår.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke at DK fyr 34 benytter lejligheden til fremhæve danske piger frem for udenlandske - jeg har da haft meget positive oplevelser med adskillige piger fra især Østeuropa !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

I sådanne tilfælde bør man altid kontakte myndighederne, da det kan stække bagmændenes muligheder for at hente nye piger hertil på samme vilkår.

Jeg tænker bare, der er jo intet der forhindre hende i selv at kontakte politiet eller hvem der nu skal kontaktes... men man kan selvfølgelig skrive en anonym anmeldelse på politi appen, det tror jeg at jeg vil overveje at gøre...  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tænker bare, der er jo intet der forhindre hende i selv at kontakte politiet eller hvem der nu skal kontaktes.

Jeg tror du skal sætte dig lidt mere ind i problematikken og studere hvorfra disse kvinder kommer - hvordan de lever og under hvilke betingelser de er kommet hertil landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Jernsvinet skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tror du skal sætte dig lidt mere ind i problematikken og studere hvorfra disse kvinder kommer - hvordan de lever og under hvilke betingelser de er kommet hertil landet.

Det tror jeg ikke jeg har lyst til, så vil jeg hellere stoppe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, 1 time siden:

Det tror jeg ikke jeg har lyst til, så vil jeg hellere stoppe...

Man kan jo også bare undgå at besøge disse piger - og det er mit indtryk at de ikke har for mange kunder, da de er nødt til at smykke sig med falske billeder og beskrivelser + en billig pris.

Nu er det lidt ærgerligt at du ikke vil ud med adressen/kontaktoplysningerne/nogenlunde stedsangivelse til stedet, da det kunne være en hjælp til andre om at holde sig væk ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Det vil jeg ikke grundet hendes egen sikkerhed, men hvis du bare lader være med at besøge en meget mørk pige i Nordjylland så er du sikker :-) hun er bare ikke så mørk på billederne :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kommer nok ikke uden om at en stor del, af de afrikanske kvinder der sælger sex i EU, er handlede kvinder.

Af samme grund holder jeg mig væk fra dem.

Som andre har foreslået, ville jeg nok lave en anonym anmeldelse til politiet, hvis ikke de allerede har skiftet pigen ud med en ny, med lidt held kan de få stoppet en bagmand eller to.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Opmæen Hvis du ikke tør anmelde det - så tør jeg godt! Man har en pligt til at gøre det - du sidder med en underlig følese af at hun er handlet....ellers skriver du vel ikke som du gør. At du stopper med at købe sex, hjælper jo ikke pigen. 

Et kontrol besøg af politiet kan ikke skade hende hvis hun er her frivilligt. Det er tilgengæld virkeligt forfærdeligt hvis hun hver dag bliver udsat for overgreb ( fordi at hun rent faktisk ikke har lyst til at sælge sex ). 

Stakkels stakkels pige :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...