Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Thaimassage hos Thantawan i Aarhus C

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Adressse Tøndergade 96

Tlf 4220 1901

Så snart jeg havde set annoncen i Århus Onsdag, ringede jeg for at se om der kunne findes tid til mig. Det kunne der.

Det var som at komme hjem igen, efter en længere tur væk fra hjemmet. Blev modtaget med stort smil og knus. Humøret på klinikken er som det var i Ponthoppidansgade - HØJT. Der bliver ikke sparet på smil og latter.

Stedet er nyistandsat med hyggeligt opholdsområde og et spøjs brusebad.

Massagen og servicen er, som før, helt i top. Der bliver ikke sparet på kræfter eller engagement. Man føler sig virkelig velkommen.

Til de der ikke kender personale, kan jeg oplyse at de er meget dygtige og så ser de rigtig godt ud. Og jeg tror faktisk ikke de ved det selv ;)

Stedet kan helt sikkert anbefales, men det kan jo ikke overraske nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej ... Tak for anmeldelsen og så et par ?

Er der madrasser på gulvet?

Er PI der?

Hvad koster det?

Madras og briks.

Ja begge er der.

Sædvanlig takst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Tak for beretningen. Tilbyder de/hun hele pakken ? Er der 2 piger der eller flere ? Hvor gamle er de ca ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for beretningen. Tilbyder de/hun hele pakken ? Er der 2 piger der eller flere ? Hvor gamle er de ca ?

Der er tre piger, omkring 25 vil jeg tro. Spørger aldrig fordi det egentlig er ligegyldigt. Selv om de ER smukke, så er det bedste deres søde væsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Der er tre piger, omkring 25 vil jeg tro. Spørger aldrig fordi det egentlig er ligegyldigt. Selv om de ER smukke, så er det bedste deres søde væsen.

Helt enig i at alderen er ligegyldig MEDMINDRE de var nogle ældre men dog velholdte damer i f.eks. 45-50+ års alderen. Dette er dog ikke tilfældet, det var bare det jeg lige ville have bekræftet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

typisk en tusse med det hele ,for omkring en time ,de starter tit højere men er nemme at presse ned :D

dumt spørgsmål men hvad er de "sædvanlige takster"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pi er der, men hun har vel fri engang imellem. Ringede du først og spurgte om hun var der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej det viste jeg ikke. Hun var der i sidste uge. Ærgeligt, men Srinuan er nu en lige så stor kunstner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet først i febuar 2012. Blev modtaget af en 30årig imødekommende pige som talte dansk. Blev vist ind på en madras bag et forhæng. Hun gav en massage på det jævne, efter 20min spurgte hun om jeg ville have B2B. Jeg sagde ja for 1K , hun klædte sig af satte sig på min mave og gav mig svensk. Jeg fik et bad og var på gaden efter 40min. Det er ikke lige standarden fra Srinuan, men jeg så hende og giver det måske en chance til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...