Hop til indhold
Dingdongdynamo

Bestille tid - hvordan gør i?

Recommended Posts

Jeg er forvirret - i en annonce (privat) skrives det at tlf kun besvares på dagen, og at man ellers kan skrive sms på andre dage. Jeg har nu for en uge siden bestilt tid, men sms bliver ikke besvaret!? Er det sådan at man bare må vente til dagen kommer og så forsøge lykken på tlf? Er det normalt sådan? Det gør det jo lidt svært med at tage fri fra job osv, når man ikke ved om der er tid eller!!!?

 

ps: jeg skriver ikke fra anonymt nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene, at sms bør besvares, efterhånden som de indløber. Her kan pigen vente, hvis hun er midt i "noget". Det er sværere med telefon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, for 34 minutter siden:

Jeg er forvirret - i en annonce (privat) skrives det at tlf kun besvares på dagen, og at man ellers kan skrive sms på andre dage. Jeg har nu for en uge siden bestilt tid, men sms bliver ikke besvaret!? Er det sådan at man bare må vente til dagen kommer og så forsøge lykken på tlf? Er det normalt sådan? Det gør det jo lidt svært med at tage fri fra job osv, når man ikke ved om der er tid eller!!!?

 

ps: jeg skriver ikke fra anonymt nr.

find en anden som svarer, ring e v t til nummeret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nogle piger er jo optaget og besvarer ikke SMS som først bliver set efter x antal timer. Jeg gør det blandt andet ikke - af diskretions hensyn. Hvis jeg er optaget i lang tid/flere timer, så kan en besvarelse fra mig altså godt komme lidt ubelejligt efter flere timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, for 52 minutter siden:

Jeg er forvirret - i en annonce (privat) skrives det at tlf kun besvares på dagen, og at man ellers kan skrive sms på andre dage. Jeg har nu for en uge siden bestilt tid, men sms bliver ikke besvaret!? Er det sådan at man bare må vente til dagen kommer og så forsøge lykken på tlf? Er det normalt sådan? Det gør det jo lidt svært med at tage fri fra job osv, når man ikke ved om der er tid eller!!!?

 

ps: jeg skriver ikke fra anonymt nr.

Jeg ville skrive en sms og skrive at du gerne vil have en bekræftelse på modtagelse af sms og om I stadig har en aftale den og den dag....ellers ville jeg droppe det. Det kan også blive for kompliceret...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Nogle piger er jo optaget og besvarer ikke SMS som først bliver set efter x antal timer. Jeg gør det blandt andet ikke - af diskretions hensyn. Hvis jeg er optaget i lang tid/flere timer, så kan en besvarelse fra mig altså godt komme lidt ubelejligt efter flere timer.

Jeg svarer personligt altid når jeg ser/læser en sms......er der gået x antal timer så skriver jeg bare et hej, så afsender kan se at der er luft igennem i den anden ende......ellers vil megen kontakt godt nok ende blindt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Hvis jeg er optaget i lang tid/flere timer, så kan en besvarelse fra mig altså godt komme lidt ubelejligt efter flere timer.

Evt. må man jo skrive at det er OK at sende sms/ringe op senere  - eller i et bestemt tidsrum ,-9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
DK fyr 34 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg svarer personligt altid når jeg ser/læser en sms......er der gået x antal timer så skriver jeg bare et hej, så afsender kan se at der er luft igennem i den anden ende......ellers vil megen kontakt godt nok ende blindt :)

Det stopper du med helt automatisk den dag en mands kone ringer og siger du har ødelagt hendes liv. 

Det har jeg prøvet og det har gjort mig meget meget forsigtig på mine gæsters vegne..... 

Selv et Hej fra en nummer man ikke kender, og en simpel søgning på Google kan lave stor ballade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Evt. må man jo skrive at det er OK at sende sms/ringe op senere  - eller i et bestemt tidsrum ,-9

Jeg har skrevet det i min annonce :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Det stopper du med helt automatisk den dag en mands kone ringer og siger du har ødelagt hendes liv. 

Det har jeg prøvet og det har gjort mig meget meget forsigtig på mine gæsters vegne..... 

Selv et Hej fra en nummer man ikke kender, og en simpel søgning på Google kan lave stor ballade.

Kan godt se problematikken.......men jeg læser mine beskeder inden for en halv til en hel time på nær om natten og der kan jeg ikke se at der er et problem. Dem der frabeder sig svar efter et vist tidspunkt på dagen svarer jeg selvfølgelig ikke......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har skrevet det i min annonce :-)

Hje har de fleste piger / kvinder  eller klinikker  ikke taletids telefon  Nr som ikke kan ses på Krak person eller firma ??? det vil jeg tro

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Glatpung skrev, for 1 minut siden:

Hje har de fleste piger / kvinder  eller klinikker  ikke taletids telefon  Nr som ikke kan ses på Krak person eller firma ??? det vil jeg tro

 

Jamen hvis du googler et telefon nummer - så kommer pigen/klinikken frem...uanset om det er taletid,hemmeligt eller andet.

Sådan blev jeg da ihvertfald fundet af en mands kone. 

Better safe then sorry... for mændenes skyld. Diskretion frem for alt - begge veje.

En anden mulighed er at din besked ikke er kommet frem.... lebara har ihvertfald en mega sløj leverings frekvens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

En anden mulighed er at din besked ikke er kommet frem.... lebara har ihvertfald en mega sløj leverings frekvens. 

Det har TDC/Yousee taletid i den grad også :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtigt mange piger skriver i deres annoncer, at de kun besvarer SMS samme dag som de er på vagt, måske en time eller 2 før.

Sender du SMS'en i god til i forhold til vagten, er det en god ide at skrive, da der gerne må svares selvom den er blevet lidt gammel - omvendt skriv hvis den kun må besvares indtil et bestemt tidspunkt, så undgår man fnidder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man som gæst begynder at skrive sms'er til en GP's telefonnummer, så er det som udgangspunkt gæstens ansvar at kunne modtage svaret uanset hvornår det kommer. Hvis gæsten har et problem med at modtage sms'er på bestemte tidspunkter, så må gæsten anskaffe sig en bollofon.

Et eller andet sted, synes jeg at det er ynkeligt, at GP'ere skal indkalkulere en gæsts risiko for at blive opdaget af gæstens kone via sendte sms'er, og derfor have regler for at man kun må besvare sms'er der er ny-afsendte.

Og i øvrigt også meget mærkeligt, at en gæsts kone ringer til en GP for at beskylde hende for at ødelægge hendes liv :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Jamen hvis du googler et telefon nummer - så kommer pigen/klinikken frem...uanset om det er taletid,hemmeligt eller andet.

Sådan blev jeg da ihvertfald fundet af en mands kone. 

Det er nok fordi at de fleste annoncer for massagepiger/massageklinikker indeholder et telefonnr. ;-)

Men mødte konen så op på klinikken for at få samme omgang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

Det er nok fordi at de fleste annoncer for massagepiger/massageklinikker indeholder et telefonnr. ;-)

Men mødte konen så op på klinikken for at få samme omgang ;-)

Nej hun var meget ked af det - og situationen kunne have været undgået. 

Jeg syntes nu at man godt kan passe på hinanden....og diskretionen. Og for mig var det en meget meget uheldig oplevelse. 

Men tråden handler ikke om min uheldige oplevelse. Op på hesten @Dingdongdynamo og skriv til pigen igen - eller find en anden :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 2 timer siden:

Hvis man som gæst begynder at skrive sms'er til en GP's telefonnummer, så er det som udgangspunkt gæstens ansvar at kunne modtage svaret uanset hvornår det kommer. Hvis gæsten har et problem med at modtage sms'er på bestemte tidspunkter, så må gæsten anskaffe sig en bollofon.

Et eller andet sted, synes jeg at det er ynkeligt, at GP'ere skal indkalkulere en gæsts risiko for at blive opdaget af gæstens kone via sendte sms'er, og derfor have regler for at man kun må besvare sms'er der er ny-afsendte.

Og i øvrigt også meget mærkeligt, at en gæsts kone ringer til en GP for at beskylde hende for at ødelægge hendes liv :huh:

Hørt !!! :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Dingdongdynamo skrev, for 6 timer siden:

Jeg er forvirret - i en annonce (privat) skrives det at tlf kun besvares på dagen, og at man ellers kan skrive sms på andre dage. Jeg har nu for en uge siden bestilt tid, men sms bliver ikke besvaret!? Er det sådan at man bare må vente til dagen kommer og så forsøge lykken på tlf? Er det normalt sådan? Det gør det jo lidt svært med at tage fri fra job osv, når man ikke ved om der er tid eller!!!?

 

ps: jeg skriver ikke fra anonymt nr.

“På dagen” er nok den dag pigen har åbnet “butikken” og ikke din dag 

Det er også lang tid at bestille forud. Du er førstegangskunde, det er der ikke mange der gør/gider pga useriøse. 

Det er mere velset blandt faste kunder at bestille tid flere dage i forvejen.

Ring til vedkommende, når du ser annoncen er online, eller find en anden.

God luck 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, for 19 timer siden:

 Er det sådan at man bare må vente til dagen kommer og så forsøge lykken på tlf? Er det normalt sådan?

Sjovt så mange indlæg uden svar på dit spørgsmål. ;) Svaret er: Ja.

Undtagelser er dem, der i annoncen skriver at de tager imod forudbestilling eller måske ligefrem kræver det. Ved de fleste danske klinikker kan du også bestille forud. Det kan også ske, at annoncører, der ikke skriver det alligevel tager imod bestilling. Som regel skal man uanset bekræfte bestillinger på aftaledagen.

 

Dit spørgsmål hører egentlig ikke til i efterlysning, så jeg beder en mod om at flytte det til Generel Debat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Trinetease skrev, den 7/1/2018 at 15:39:

Det stopper du med helt automatisk den dag en mands kone ringer og siger du har ødelagt hendes liv. 

Det har jeg prøvet og det har gjort mig meget meget forsigtig på mine gæsters vegne..... 

Selv et Hej fra en nummer man ikke kender, og en simpel søgning på Google kan lave stor ballade.

Jeg enig med @Trinetease jeg har også fået opringning fra en mands kone der var fuldstændig vred men self også ked. Jeg besvarer kun SMS hvis det står det ok eller jeg har aftale om det. Det må være respekt for alles bedste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, den 7/1/2018 at 15:14:

Nogle piger er jo optaget og besvarer ikke SMS som først bliver set efter x antal timer. Jeg gør det blandt andet ikke - af diskretions hensyn. Hvis jeg er optaget i lang tid/flere timer, så kan en besvarelse fra mig altså godt komme lidt ubelejligt efter flere timer.

 

Filosoffen skrev, den 7/1/2018 at 18:33:

Hvis man som gæst begynder at skrive sms'er til en GP's telefonnummer, så er det som udgangspunkt gæstens ansvar at kunne modtage svaret uanset hvornår det kommer. Hvis gæsten har et problem med at modtage sms'er på bestemte tidspunkter, så må gæsten anskaffe sig en bollofon.

Et eller andet sted, synes jeg at det er ynkeligt, at GP'ere skal indkalkulere en gæsts risiko for at blive opdaget af gæstens kone via sendte sms'er, og derfor have regler for at man kun må besvare sms'er der er ny-afsendte.

Og i øvrigt også meget mærkeligt, at en gæsts kone ringer til en GP for at beskylde hende for at ødelægge hendes liv :huh:

Trine, du har fat i det helt rigtige. Og tak for det. ;)

Jeg har oplevet, at flere danske GP har besvaret en SMS op til 5 timer efter, at jeg havde sendt en forespørgsel. Og har en meget nysgerrig kone.

Så nu skriver jeg pro-aktivt, at de skal svare inden kl. XX. ellers vender jeg selv tilbage, når jeg igen har mulighed for det.

 

Filosoffen, jeg er slet ikke enig. Vi må hver især træffe vores egne forholdsregler. For nogle er det en Bollofon, hvilket også er en god ting.Og det rigtige for dig og mange. Men derfor kunne der jo godt være nogle uskrevne eller skrevne regler for kommunikation, der kunne følges.

Jeg gider bare ikke selv bøvle med ekstra telefon og nummer. 90% af mit forbrug af købesex ligger i udlandet. 

 

Men ellers ville det være ønskværdigt, at flere ville udbyde kommunikation via APPs som WhatsAPP og Line. Det er sgu lidt nemmere, at have en APP liggende på side 5 på iPhonen, der kan benyttes ved tidsbestilling.

Verden over benytter stort set alle piger kommunikation den vej. 

Flere Thai'er her kan du også bestille tid via WhatsAPP. 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, den ‎07‎-‎01‎-‎2018 at 20:15:

Nej hun var meget ked af det - og situationen kunne have været undgået. 

Jeg syntes nu at man godt kan passe på hinanden....og diskretionen. Og for mig var det en meget meget uheldig oplevelse.  

 

Kinky Camilla skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2018 at 23:07:

Jeg enig med @Trinetease jeg har også fået opringning fra en mands kone der var fuldstændig vred men self også ked. Jeg besvarer kun SMS hvis det står det ok eller jeg har aftale om det. Det må være respekt for alles bedste 

Når mandens kone kontakter jer, så er det nok fordi der mellem mand og kone i forvejen er skabt et sådan element af mistro, at hun finder grund til at gøre dette...

 At hun herefter får en GP i røret og dermed muligvis får beskeden om mandens mulige sidespring på en lidt mere kontant måde end ellers muligt er jo principielt hendes problem og aldrig jeres...muligvis ubehageligt at blive kontaktet, men sådan ser verden jo sommetider også ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Anilingus skrev, for 12 timer siden:

 

Når mandens kone kontakter jer, så er det nok fordi der mellem mand og kone i forvejen er skabt et sådan element af mistro, at hun finder grund til at gøre dette...

 At hun herefter får en GP i røret og dermed muligvis får beskeden om mandens mulige sidespring på en lidt mere kontant måde end ellers muligt er jo principielt hendes problem og aldrig jeres...muligvis ubehageligt at blive kontaktet, men sådan ser verden jo sommetider også ud.

 

Jo jo det sandt og for mig var det ik et problem men jeg ik følelseskold og kunne høre hvor ked og fortvivlet hans kone var. Jeg anerkendte hendes ked mm men fik gjort klart jeg ik var en gp og bl.a bl.a hun faldt da lidt til ro og hørte aldrig mere. Så lidt psykologisk indsigt kan gøre gavn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...