Hop til indhold
Guest Luke

Crystal Stripclub i Aarhus C

Recommended Posts

Guest Luke

Jeg faldt over denne beretning om besøget på Crystal

http://lokalavisen.dk/kom-indenfor-her- ... 29981/1051

Er der nogen på dette forum der har været der og som også kan fortælle lidt ? Er det værd at besøge, er der nogle gode shows ?

http://www.crystalaarhus.com/

Men det er nok bedre end det lidt snuskede La Belle stripclub som jo nærmest også mest er et take-away-bordel hvor thaipiger og div andre udenlandske piger tilbyder sex på et værelse ude i byen eller hotel - det er jo det, som det mest går ud på hos La Belle. Måske det nye sted i langt højere grad ligger vægt på stripshows fremfor at virke som et bordel ? Beretningen fra Avisen giver vel svaret - både og. Men hvis der ingen kunder er, så lukkker det jo nok snart. Måske jeg skulle kigge ind næste gang jeg går alene hjem fra en tur i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har været der, og fungere rigtig godt som en stripklub/topløs bar, hvilket vil sige det ikke kan sammenlignes med det sørgelige la belle :) Jeg var desværre derinde ret sent, og var også ret fuld. Men pigerne er meget pæne, af det jeg så beholdte de trusserne på, men efter sigende skulle der være shows hvor de gir den fuld gas. De kan VIRKELIG finde ud af at poledance, og når den ene var færdig gik den anden igang, det fungerede såmænd meget fint, hyggeligt sted at sidde og drikke øl og kigge på bryster. Men man skal nok ikke komme derind kl 0330 for de fleste var vidst på vej hjem igen og stemningen havde været højere:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været på Crystal og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke syntes at det var noget overvældende sted, der var heller ikke så meget gang i den, den dag jeg var der, jeg nåede og se et show, pigen kunne danse men der var faktisk ingen der kiggede på hende udover mig :D .. lol 

men jeg kigger nok også efter nogle andre ting. 

men de har stil og de fleste piger er flotte, de kan danse og det er vel primært

det man kommer efter. dog smider de ikke alt tøjet hvilket jeg syntes er snyd :D .. lol .. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange med ca 1 års mellemrum, senest i februar 2014. Begge gange i muntert selskab......og temmeligt fuld, faktisk. 

Super flotte piger, og nogle af dem også søde at tale med. Har fået et par gode lapdances derinde, men personligt synes jeg bare man er mere frustreret liderlig bagefter....:-). Men frækt er det da.

Begge gange har jeg forhørt mig om der var en bette mulighed for at have sex med een af pigerne, men det er totalt udelukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit klare indtryk er at man max opnår et privat lapdance mod betaling.

Jeg har været der en enkelt gang og mit indtryk var at det var et ret tamt sted - og ret uengageret og ikke særligt æggende poledance. Smukke piger, bestemt.

Pigerne forsøger at chatte dig op for at du skal købe noget. Det gør de så rutineret, at det virker programmeret. Ikke motiverende for min købelyst, faktisk ej heller liderlighed. Hvis man pænt afviser dem kan de godt alligevel med en hvis sandsynlighed virke fornærmede når de må opgive.

Jeg synes der er langt til det jeg forestiller mig, må være den ultimative stripbar.

Redigeret af sexrevy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...