Hop til indhold

Superdejlig Liv

Featured Replies

Skrevet

Hey gutter var hos hende igår i odense til en omgang 1 times krops massage med afslutning.. KÆMPE STOR ROSE  til Liv.. Hun kan klart anbefales.. Havde lyst til at duske hende.. Men valgte at nyde massagen i første omgang da der var brug for det.. 

Sted: 7/10

Pigen: 9/10 naturlig køn milf

Kys til dig Liv.. Kommer snart ud til dig igen 

www.sexpiger.dk

Skrevet

linket kan ikke bruges til noget da man ikke kan søge på Liv. Har du et link der virker?

Skrevet

Liv er helt fantastisk til massage m afslutning :wub: har besøgt hende nogle gange og er aldrig blevet skuffet 

Skrevet

Tak for rosen Hr. Badboy, det var en fornøjelse at massere dig, du skal være mere end velkommen en anden gang :) 

Kram fra Liv

Skrevet

Jeg har lige set på Livs hjemmeside :). Hun har vist produktudviklet en hel del, siden jeg besøgte hende i Hvidovre for nogle år siden :);)

Skrevet
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Jeg har lige set på Livs hjemmeside :). Hun har vist produktudviklet en hel del, siden jeg besøgte hende i Hvidovre for nogle år siden :);)

Hehe, jeps, fra kun at tilbyde kærestesex, pigesex og urin, er menukortet blevet udvidet efterhånden som jeg (i samarbejde med søde gæster) har opdaget nye frække og sjove ting ;) 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, den 8/1/2018 at 06:39:

Tak for rosen Hr. Badboy, det var en fornøjelse at massere dig, du skal være mere end velkommen en anden gang :) 

Kram fra Liv

Det kan du tro jeg gør søde dame.. Men det bliver jo ikke en massage næste gang <3:mellow:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.