Hop til indhold
Capstano

Gangbang med fræk tøs

Recommended Posts

Svært at få det hele til at falde på plads...

Så som sagt, er der en gratis plads til den som kan levere et diskret godt sted til Gb og lidt forfriskninger til folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En forudsigelse: det bliver ikke til noget.

Har set den slags tidligere, og det plejer ikke at blive til noget - men jeg håber da for jer at jeg tager fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Måske ikke lige det mest charmerende:  når jeg kommer og banger på din dør, så er det altid med mine stramme ung pige huller smurt godt og grundigt ind i glidecreme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 56 minutter siden:

En forudsigelse: det bliver ikke til noget.

Har set den slags tidligere, og det plejer ikke at blive til noget - men jeg håber da for jer at jeg tager fejl.

Jeg må indrømme at jeg har den samme følelse nu.

Ikke fordi jeg på forhånd skal dømme, men vi har alt for tit set-læst-skrevet med arrangører, hvor det hele ende i ingen ting efter et større novelle skriv. Enten fordi arrangørerne reelt ikke har noget i ærmet, eller fordi alle dem som "gerne vil med" ikke dukker op, når det så endelig gælder. 

Jeg håber og tror at arrangørens intentioner er reelle, men helt ærligt, så tegner det ikke godt, når de fotos der er i annoncen er fake. De giver 21 resultater hvis man kører dem igennem tineye.com  , det er simpelt hen for useriøst. Men måske det bare er pigen som ikke tør vise sig alligevel.

Så nu må det være op til arrangøren at bevise det er seriøst og komme med noget reelt. Og alle følgerne her kunne så vise "nosser", når det gælder. Af erfaring ved jeg at en del gemme sig bag skærmen med en fantasi, som de alligevel ikke tør udleve. 

Fra min side, skal der ikke være tvivl om opbakning, hvis man er seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petro skrev, for 21 minutter siden:

Jeg må indrømme at jeg har den samme følelse nu.

Ikke fordi jeg på forhånd skal dømme, men vi har alt for tit set-læst-skrevet med arrangører, hvor det hele ende i ingen ting efter et større novelle skriv. Enten fordi arrangørerne reelt ikke har noget i ærmet, eller fordi alle dem som "gerne vil med" ikke dukker op, når det så endelig gælder. 

Jeg håber og tror at arrangørens intentioner er reelle, men helt ærligt, så tegner det ikke godt, når de fotos der er i annoncen er fake. De giver 21 resultater hvis man kører dem igennem tineye.com  , det er simpelt hen for useriøst. Men måske det bare er pigen som ikke tør vise sig alligevel.

Så nu må det være op til arrangøren at bevise det er seriøst og komme med noget reelt. Og alle følgerne her kunne så vise "nosser", når det gælder. Af erfaring ved jeg at en del gemme sig bag skærmen med en fantasi, som de alligevel ikke tør udleve. 

Fra min side, skal der ikke være tvivl om opbakning, hvis man er seriøs.

Kunne ikke være mere enig - og bliver nok svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...