Hop til indhold
jamas

Jeanett

Recommended Posts

Nej desværre ikke.

Uden billede og anmeldelse skal jeg heller ikke nyde noget, lidt som at købe katten i sækken.

Ja det har du fuldstændig ret i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Hun er vel omkring de 45, meget høj og pæne lange ben. Korthåret og ikke særlig kønt lidt "slidt" ansigt med meget markede kindben. Hun har rigtig meget slasket løst maveskind, som selvfølgelig ikke er så lækkert. Dansk var ikke noget at råbe hurra for, hullet er så stort at jeg følte jeg rørte rundt i en suppegryde, det ka nok forklares med at hun gir fistfucking. Hun var dog meget imødekommende og sutter både rigtig rigtig godt og uden hele vejen, hvilket trak oplevelsen meget op.

Stedet er noget nedslidt og trænger til en hovedrengøring, men der er alligevel en hyggelig stemning.

Pigens udsende: 05

Stedet: 7

Sexen: 8

Chance for gentagelse: 15%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Hun er vel omkring de 45, meget høj og pæne lange ben. Korthåret og ikke særlig kønt lidt "slidt" ansigt med meget markede kindben. Hun har rigtig meget slasket løst maveskind, som selvfølgelig ikke er så lækkert. Dansk var ikke noget at råbe hurra for, hullet er så stort at jeg følte jeg rørte rundt i en suppegryde, det ka nok forklares med at hun gir fistfucking. Hun var dog meget imødekommende og sutter både rigtig rigtig godt og uden hele vejen, hvilket trak oplevelsen meget op.

Stedet er noget nedslidt og trænger til en hovedrengøring, men der er alligevel en hyggelig stemning.

Pigens udsende: 05

Stedet: 7

Sexen: 8

Chance for gentagelse: 15%

Det lyder som om man måske skulle finde på noget andet tak for tilbagemeldingen så jeg ikke spildte mine penge der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det forklarer så nok de manglende billeder, men noget ærgerligt alligevel, måske nogen tænder på en moden pige der netop ser sådan ud.

Jeg syntes faktisk det er ligeså synd for pigerne hvis mændende er så skuffede at de går igen.

Det er da ikke en moral booster for pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det forklarer så nok de manglende billeder, men noget ærgerligt alligevel, måske nogen tænder på en moden pige der netop ser sådan ud.

Jeg syntes faktisk det er ligeså synd for pigerne hvis mændende er så skuffede at de går igen.

Det er da ikke en moral booster for pigen.

Ja det har du ret i, modne kvinder er da dejlige, men hvis der er for meget løst kød der dalrer rundt og hænge babser er nu ikke lige mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...