Hop til indhold
Guest Aalborg

Besøg hos Dao (Manau), Vestergade 37, Randers

Recommended Posts

Guest Aalborg

Som anført i overskriften indfandt sig mig på stedet d. 3/1 ved middagstid. Jeg blev modtaget af manageren, den smukke May, der spurgte, om det var mig, der havde bestilt tid, hvilket jeg bekræftede. Herefter blev jeg vist ind i det aflukkede rum længst væk fra indgangsdøren. Her ventede jeg et øjeblik inden en rigtig flot, ung og slank pige kom ind. Hun glemte at præsentere sig, så derfor spurgte jeg hende, hvad hun hedder. (det spørger jeg altid om, i det tidfælde, såfremt jeg skal lave en anmeldelse eller en "fætter" vil vide navnet). Hun oplyste sit navn og jeg oplyste mit. Hurtigt var samtalen i gang. Manau spurgte herefter om betaling, der mundede ud i et kort svar om, at jeg normalt ikke betaler før ydelsen er leveret, men ikke mere om det, og hun fik "sine" 1.100 kr.

Hun forsvandt med pengene og bad mig afklæde mig og lægge mig på en dejlig bred briks med dejlige rene håndklæder. Yderligere bemærkninger om massagen m.m. var egentlig unødvendig. Hun startede behandlingen på underbenene og flyttede så lidt længere mod nord. Herefter var det ryggen og skuldrene, der fik massage - og jeg skal hilse og sige - det var en så hård massage, at jeg måtte anmode om en lidt blidere, og det blev det så..Undervejs nordpå blev pik og boller strejfet "tilfældigt" men absolut ikke uden reaktion. Vi havde jo også i forvejen aftalt det videre forløb.

Så blev det vende-om-tid med fuld længde til følge, hvorefter massagen fortsatte efter Manau havde afført sig sit tøj, Op på briksen med hende, hvor hun masserede mine ben, lår og brystkasse, inden hun mere direkte gik "mod målet". Spurgte om BJ var M/U condom, men det var ikke et spørgsmål til drøftelse, men det var M. Efter et godt, men ikke så langvarigt BJ var det tid at få beklædt masten og en god omgang sex i de 4-5 mest almindelige stillinger. Fantastisk god behandling. Så god, at jeg allerede har bestilt tid til en ny behandling, eller gentagelse af den gamle til i morgen.

Stedet: 9

Pigen: 9

Behandlingen: 8 

Akten: 10

Gentagelse: 10.

Yderst anbefalelsesværdig sted/behandling.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...