Hop til indhold

Recommended Posts

  Mercedes er en sød villig pige som tilbyder det jeg ønsker nemlig gfe, tungekys, superfransk og afslutning i ansigt. Fik mange søde smil og dejlige tungekys. Et rigtigt lækkert superfransk men da jeg skulle afslutte kom den irriterende sætning igen om ikke at ramme over næsen så det trækker selvfølgelig lidt fra. Billederne er af hende så kan man lide hvad man ser kan jeg sagtens anbefale et besøg hos hende. Pigen sød og rar 8. gfe 9. sf. 9,5. cof/cif 8,5. stedet 9. oplevelsen 9.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 5 minutter siden:

  Mercedes er en sød villig pige som tilbyder det jeg ønsker nemlig gfe, tungekys, superfransk og afslutning i ansigt. Fik mange søde smil og dejlige tungekys. Et rigtigt lækkert superfransk men da jeg skulle afslutte kom den irriterende sætning igen om ikke at ramme over næsen så det trækker selvfølgelig lidt fra. Billederne er af hende så kan man lide hvad man ser kan jeg sagtens anbefale et besøg hos hende. Pigen sød og rar 8. gfe 9. sf. 9,5. cof/cif 8,5. stedet 9. oplevelsen 9.

Tak for anmeldelse! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 3 timer siden:

  Mercedes er en sød villig pige som tilbyder det jeg ønsker nemlig gfe, tungekys, superfransk og afslutning i ansigt. Fik mange søde smil og dejlige tungekys. Et rigtigt lækkert superfransk men da jeg skulle afslutte kom den irriterende sætning igen om ikke at ramme over næsen så det trækker selvfølgelig lidt fra. Billederne er af hende så kan man lide hvad man ser kan jeg sagtens anbefale et besøg hos hende. Pigen sød og rar 8. gfe 9. sf. 9,5. cof/cif 8,5. stedet 9. oplevelsen 9.

Jeg er helt enig med cumonface, dejlig og sød pige, gfe med gode tungekys, dejlige smilende god superfransk tog en 1 time så der var tid til både sex og nuss (tog dog ikke COF) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 3 timer siden:

Er babserne ægte? 

Ja de er 100% ØKO og rigtig dejlige

Billede 9 tror jeg næsten er taget på stedet og viser dem på fineste vis. Det var lige præcist det jeg boldrede mig I :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Uh - tænker at jeg ikke er den eneste der husker at Mercedes delte lejlighed ned hendes veninde Pamela.....med de smukkeste ægte (!!!) store bryster!!! Man kan jo blot krydse sine små fedtede fingre for at Pamela følger trop, så man kan få tømt sin konto. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Stick skrev, for 7 timer siden:

Ja det tror jeg

Er de billeder virkelig ægte !?

Var helt synkron med ankomstmelding for Mercedes  som også er tilbage

hej Stick 

hehe , jeg ved hun er tilbage ;) 

og ja , hendes billeder er 100 ægte og fuldkommen som hun ser ud . bare endnu mere lækker i virkeligheden ))

yeps ,  hun er med mercedes.

jeg er en smule  inhabil :)

mvh

softcore 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...