Hop til indhold
janto

Miss Safron Kan man huske eller kender hende

Recommended Posts

Ja, jeg besøgte hende engang..rodet lejlighed, men køn pige..:)

Og så glemte jeg mit ret dyre ur hos hende, det var noget værre rod..men hatten af for hende, da jeg opdagede det ringede jeg til hende og jeg kunne bare komme og hente det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft kig på hende en del gange, hun er lige min type. Men hun tilbyder u/gummi og det er et turn-off for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, for 1 time siden:

Jeg har også haft kig på hende en del gange, hun er lige min type. Men hun tilbyder u/gummi og det er et turn-off for mig

Så vidt jeg husker betyder "uden gummi" hos hende at hun bruger femidom, så måske er det ikke en grund til at fravælge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 24 minutter siden:

Så vidt jeg husker betyder "uden gummi" hos hende at hun bruger femidom, så måske er det ikke en grund til at fravælge hende.

Tak :-) så prøver jeg lige og kontakter hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså jeg har besøgt hende 2-3 gange for el år siden, første gang var ganske godt, men de efterfølgelende gange virkede hun mere og mere uengegeret, jeg var dum nok til at købe uden kondom med hende den ene gang, og det kostede mig en gang klamydia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen skrev, den 9.1.2018 at 07:37:

 

Hej Safron her, har lige hørt om denne side.... 

Jeg vil sige at man ikke skal tage det alt for alvorligt hvad folk skriver, specielt hvis det er noget tid siden er det ikke sikkert de kan huske det præcist. Der er en der skriver at jeg skulle have givet ham klamydia, men til dags dato har jeg ikke prøvet at have det, så man ender hurtigt med at svine folk til uden grund. 

Og så er det i øvrigt meget forskelligt hvad folk er til, så nogen kan synes noget er dårligt som andre synes er godt. 

Og der er også mange negative ting der kan siges om nogen af mændene der kommer, med en dårlig opførsel eller prøver at betale mindre ved mange kreative undskyldninger, men den slags mennesker vil der desværre altid være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Safron. Jeg  har kigget på dine billeder rigtig mange gange, men også fravalgt at besøge dig pga at du tilbyder uden kondom. En ting er risikoen for klamydia og meget andet. men jo dejligt at du har undgået det. Noget andet er at skulle slikke dig (og det elsker jeg) med det i tankerne at en anden lige har tømt sig i dig. Det får mig altid til at fravælge piger der ikke altid bruger kondom ved samleje hvor skønne i end ser ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stein skrev, for 20 timer siden:

Hej Safron. Jeg  har kigget på dine billeder rigtig mange gange, men også fravalgt at besøge dig pga at du tilbyder uden kondom. En ting er risikoen for klamydia og meget andet. men jo dejligt at du har undgået det. Noget andet er at skulle slikke dig (og det elsker jeg) med det i tankerne at en anden lige har tømt sig i dig. Det får mig altid til at fravælge piger der ikke altid bruger kondom ved samleje hvor skønne i end ser ud

Det som frastøder dig, tænder andre. Der findes personer som gladeligt betaler for at slikke en pige lige efter en anden har tømt sig i hende. Sådan er mennesker så forskellige, men den diskution og tilsvarende diskutioner om personlige preferencer, høre hjemme i generel debat. Ikke her.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 4 timer siden:

Det som frastøder dig, tænder andre. Der findes personer som gladeligt betaler for at slikke en pige lige efter en anden har tømt sig i hende. Sådan er mennesker så forskellige, men den diskution og tilsvarende diskutioner om personlige preferencer, høre hjemme i generel debat. Ikke her

Jeg er på ingen måde ude på at tage en diskussion om seksuelle præferencer. Jeg er godt klar over at nogle tænder på at være sammen med en "nyligt brugt" kvinde, og kender også udmærket  til fænomenet slooppy seconds. Blot vil jeg gerne vide hvad jeg selv går ind til, og vælge derefter

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er på ingen måde ude på at tage en diskussion om seksuelle præferencer. Jeg er godt klar over at nogle tænder på at være sammen med en "nyligt brugt" kvinde, og kender også udmærket  til fænomenet slooppy seconds. Blot vil jeg gerne vide hvad jeg selv går ind til, og vælge derefter

Præcis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stein skrev, for 17 timer siden:

Jeg er på ingen måde ude på at tage en diskussion om seksuelle præferencer. Jeg er godt klar over at nogle tænder på at være sammen med en "nyligt brugt" kvinde, og kender også udmærket  til fænomenet slooppy seconds. Blot vil jeg gerne vide hvad jeg selv går ind til, og vælge derefter

Det indlæg jeg citerede har intet med afklaring at gøre. Der er INTET i det indlæg som handlede om andet end din personlige afsky for ubeskyttet sex. Hold venligst den slags indlæg i general debat fremover. I tråde som denne er de bare med til at afspore debatten så du aldrig får den afklaring du søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

Det indlæg jeg citerede har intet med afklaring at gøre. Der er INTET i det indlæg som handlede om andet end din personlige afsky for ubeskyttet sex. Hold venligst den slags indlæg i general debat fremover. I tråde som denne er de bare med til at afspore debatten så du aldrig får den afklaring du søger.

Du bliver da godt nok noget skinger at høre på, specielt i et forum som dette  der handler om fornøjelse og fritid. Dit behov for standardiseret efterskrift af den karakter i dine indlæg antyder vel også et bestemt syn på dine medmennesker.

Debatten i denne tråd er slut for mit vedkommende

Redigeret af stein
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 9.2.2019 at 15:13:

Hej Safron. Jeg  har kigget på dine billeder rigtig mange gange, men også fravalgt at besøge dig pga at du tilbyder uden kondom. En ting er risikoen for klamydia og meget andet. men jo dejligt at du har undgået det. Noget andet er at skulle slikke dig (og det elsker jeg) med det i tankerne at en anden lige har tømt sig i dig. Det får mig altid til at fravælge piger der ikke altid bruger kondom ved samleje hvor skønne i end ser ud

Det er også helt fint at du har det sådan, der er til gengæld rigtig mange andre mænd der finder det meget sexet når der lige har været en anden mand der er kommet inde i mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok lad os få det på det rene her.... 

Jeg har aldrig brugt femidom, når du bestiller uden, får du også uden. 

Jeg har heller aldrig haft klamydia og har taget et billede af min nyeste test. C betyder at testen er udført korrekt og T er for klamydia bakterien, som I kan se er testen udført rigtigt og negativ for Chlamydia trachomatis. Jeg er i øvrigt uddannet og van til at arbejde i et sterilt/GMO laboratorie, så er langt overkvalificeret til at udføre og forstå de kemiske processer i en hjemmetest. 

Det er også derfor jeg Tar mere for at gøre det uden, da jeg har udgifter til tests. Læger nægter at tage tests ofte med mindre man har symptomer. 

DSC_0296.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
safron skrev, for 15 timer siden:

der er til gengæld rigtig mange andre mænd der finder det meget sexet når der lige har været en anden mand der er kommet inde i mig

Hej Safron.  Ja jeg ved at det forholder sig sådan, og respekterer det. Jeg vil blot gerne vide hvad jeg går ind til og kunne vælge det fra jeg ikke bryder mig om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, den 20.2.2019 at 05:21:

Hva så med alle de andre sex sygdomme du også kan få :unsure:

Jeg har ikke tænkt mig at ligge test resultater for alt op hver måned, det svare til at du også skulle vise mig dine testresultater når du bestilte tid. 

I øvrigt kan I jo bare bruge kondom hvis det går jer så meget på... Hvis jeg var lige så paranoid angående sygdomme, ville jeg jo nok også kun gøre det med kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

alså helt ærligt,nu må i fandme stoppe med at svine safron til.i kan jo bare lade være med at besøge hende,der er ingen der tvinger jer.der er forskellige lyster og forskellige damer,sådan er det bare.stop tuderiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 13 timer siden:

alså helt ærligt,nu må i fandme stoppe med at svine safron til.i kan jo bare lade være med at besøge hende,der er ingen der tvinger jer.der er forskellige lyster og forskellige damer,sådan er det bare.stop tuderiet.

Nemlig ja... Man skal lige huske at ubeskyttet oral-sex også kan overføre sygdomme, så dem der tilbyder dette skulle måske (heller ikke) udsættes for samme kritik. ;)
Saffron er fandeme lækker, hvis det ikke var fordi hendes priser er liiige over mit budget ville jeg sgu gerne knalde hende. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...