Hop til indhold
Jernsvinet

Ung kvinde fra Vestfyn dømt for rufferi

Recommended Posts

Der er da også noget fuldstændigt galt, hvis man som voksen mand på 21 år, har lyst til sex med et 13 årigt barn.

Og inden der nu er nogen der vil mene at en 13 årig ikke er et barn, så er det sgu i min optik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runner skrev, for 6 minutter siden:

Der er da også noget fuldstændigt galt, hvis man som voksen mand på 21 år, har lyst til sex med et 13 årigt barn.

Og inden der nu er nogen der vil mene at en 13 årig ikke er et barn, så er det sgu i min optik.

 

Jeg ved ikke om der er noget galt i at have lyst til en ung pige...  Og for en ny og  årlig er det jo en pige som "bare er noget" yngre end ham selv

Den STORE FEJL er vel at han ikke kan styre sig og se hvad der er rigtigt og forkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 15 minutter siden:

Jeg ved ikke om der er noget galt i at have lyst til en ung pige...  Og for en ny og  årlig er det jo en pige som "bare er noget" yngre end ham selv

Den STORE FEJL er vel at han ikke kan styre sig og se hvad der er rigtigt og forkert 

Du beskriver det ret godt selv - en pige!!!

Der er sgu noget galt i min optik hvis man har lyst til sex med en pige og ikke en kvinde. Om man kan styre sig eller ej, så er det helt galt i min verden.

Det er "et barn" og i den virkelige verden så grænser det del til pædofili - alt efter hvor grænsen går.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runner skrev, Lige nu:

Du beskriver det ret godt selv - en pige!!!

Der er sgu noget galt i min optik hvis man har lyst til sex med en pige og ikke en kvinde. Om man kan styre sig eller ej, så er det helt galt i min verden.

Det er "et barn" og i den virkelige verden så grænser det del til pædofili - alt efter hvor grænsen går.

 

Jeg antager at pigen har været ret så veludviklet af sin alder,  da retten had dømt ham for uagsomhed i forbindelse med at hun har været under pres  år - altså har det ikke været indlysende for ham at hun var under 15 år. 

Men derudover,  så synes jeg bestemt at dette forløb er forkasteligt - og at en dom er på sin plads.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 44 minutter siden:

Jeg antager at pigen har været ret så veludviklet af sin alder,  da retten had dømt ham for uagsomhed i forbindelse med at hun har været under pres  år - altså har det ikke været indlysende for ham at hun var under 15 år. 

Men derudover,  så synes jeg bestemt at dette forløb er forkasteligt - og at en dom er på sin plads.... 

Vi skal ikke glemme at en ganske lille andel af på papiret voksne mennesker ikke mentalt følger med alderen, så de kan ikke gennemskue konsekvenserne ved deres handlinger. Så måske har vedkommende ikke set det som forkert eller det kan være en voksen mand der måske inderste inde godt ved det er forkert, men kan ikke styre det føler sig fristet.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 11 minutter siden:

Vi skal ikke glemme at en ganske lille andel af på papiret voksne mennesker ikke mentalt følger med alderen, så de kan ikke gennemskue konsekvenserne ved deres handlinger. Så måske har vedkommende ikke set det som forkert eller det kan være en voksen mand der måske inderste inde godt ved det er forkert, men kan ikke styre det føler sig fristet.   

Nemlig - præcis hvad jeg også tænker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, 1 time siden:

Vi skal ikke glemme at en ganske lille andel af på papiret voksne mennesker ikke mentalt følger med alderen, så de kan ikke gennemskue konsekvenserne ved deres handlinger. Så måske har vedkommende ikke set det som forkert eller det kan være en voksen mand der måske inderste inde godt ved det er forkert, men kan ikke styre det føler sig fristet.   

Der er ingen steder angivet at den pågælende mand ikke skulle være normalt begavet eller at vedkommende ikke mentalt er alderssvarende som der kan forventes af en på 21 år.

Så ud fra det må vi gå ud fra at han har være helt bevidst om de valg han har truffet og eventuelle konsekvenser det kunne få.

Det virker lidt som om at det bliver negligeret at manden har været seksuelt sammen med en 13 årig pige - og det er sgu ikke ok.

Men nok om det - det er mine 2 cents i den sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste der på nogen som helst måde ville kunne undskylde en sådan adfærd, er hvis pigen selv har vildledt ham til at tro at hun er over 15/18(alt efter om det er prostitution eller ej) OG at han med rimelighedsvis ikke kunne regne ud at hun var under den lovlige alder. Alle andre begrundelser er fuldstændig ligegyldige.

I min optik bør enhver der selv ønsker at dyrke sex med så ung en pige - uanset mental tilstand - som minimum fjernes fra samfundet indtil den lyst ikke længere er tilstede, hvadenten dette er resten af deres liv eller at dette kræver kastration. Har man rent faktisk begået den slags, har man intet at gøre i et civiliseret samfund!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...