Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg prøvede hende igår.

ikke hende på billederne, mindst 90 kg tung, og hun sutter overhovedet ikke, kun rykken frem og tilbage i 30 sekunder, og så på med et kondom, og hende ned på ryggen, jeg er over middel udstyret, og jeg kunne overhovedet ikke mærke at jeg var inde i hende, jeg bad hende så om at spille den af på mig, det tror jeg hun gjorde med samme nænsomhed som en Polsk bil mekaniker, og blev ved med at hamre mig i bollerne ( ikke på den gode måde :-) ) 

udover det så kan hun måske 20 ord på Engelsk.

Der var en pige mere i lejlighed, men jeg så hende ikke, men det kan da være hun er bedre, men aner det ikke.

Jeg ved godt man ikke får guld for 500 Kr. men jeg har været ved en anden pige på adressen tidligere, og der var en rigtig god service :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

jeg har besøgt hende...og ja..hun ligner på ingen måde billederne på profilen..tyk og grim - så heldigvis havde føderne mere kontrol over mig end pikken -  og jeg kom fluks ud igen med et - mojn do....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...